foto's van acidmeeting

Rvooh

Gepokt en gemazeld
Heehee hier stonden we dan op de acid bbq, samen met een recordspoging "303's tesamen"..
In totaal 15 tb-303 waren aanwezig.. Spijtig genoeg hadden we allen al veel :peukie: en :biertje: waardoor we eigenlijk niet meer overweg konden met al die kabels :confused: .. Enkel de 909 en enkele tb's boenkten nog mee.
Toen uiteindelijk 1 van de tb's beginnen doorbranden is :dubbel: hebben we de boel maar opgegeven en is er niet veel muzikaals uitgekomen.. Toch voor het kijk en :{ plezier:

Klik hier voor de (grote) foto!

Last edited by a moderator:
Had de moeder des huizes niet door dat niet de acidmachine op het menu stond?

Vrienden! :)

Jullie hadden moeten proberen een supersaw te maken :).

holy crap,

dat is pas een cool setje om mee te pielen!, je kon volgens mij beter Richard D. James uitnodigen.. die zou wel wegwijs weten met zoveel TB's. :duivels:

Als er ZOveel zijn, waarom zijn ze dan nog steeds zo duur?!?

Gave foto! Zou een leuke gearlist zijn:
TR909,TB303 (15x), Mixer :D

En welke knappe *kuch* mensen waren eigenaar van deze zeer schone verzameling antiekjes?

Origineel geplaatst door Zoidsity
Als er ZOveel zijn, waarom zijn ze dan nog steeds zo duur?!?

Gave foto! Zou een leuke gearlist zijn:
TR909,TB303 (15x), Mixer :D

Omdat er 6 miljard mensen op de planeet zijn en maar iets van 20.000 TB's gemaakt :). En er komen er niet meer bij, helaas...

Origineel geplaatst door fuse
En welke knappe *kuch* mensen waren eigenaar van deze zeer schone verzameling antiekjes?
hm,
1 van mij
1 van cainte (part time partner in acid crimes in mn studio)
2 van Arkanoid (binary bassline recs)
2 van Dr. Fernando (Dance opera, music man, binary bassline)
3 van mr. gasmask (binary bassline)
2 van clyde (... local acid friend)
1 van eliminator (binnenkort binary bassline)
1 van philip (evil 3°3 vanop dit forum)
1 van re:nald (ckl.be)

en dan nog 2 onbekenden ;-)

Heel cool maar ik zie wijnig org power supply,s :D wel philip rees converters en geen doepfer 8)

Origineel geplaatst door marcuuu
Heel cool maar ik zie wijnig org power supply,s :D wel philip rees converters en geen doepfer 8)

merendeel liep op batterijen
waarom doepfer en geen philip rees?
Normaal ging iemand een 16 out-sync24 bak maken, maar hij was net terug van reis en er was geen tijd meer.

Back