Pieterjan - My Mind

ABSTRSE

Nieuwkomer
Het is weer al even geleden. Ik weet zelf nog niet goed wat ik van deze vind. Misschien vind ik het iets te poppy klinken maar ik ben toch nieuwsgierig naar jullie mening. :)

Enkele sounds zijn opgenomen met mijn field recorder (o.a. de claps, de percussiehit en de hat-achtige sound). Verder één vocal sample, een Drumstation (voor de 808 kick en de 909 ride), enkele Twin2 instanties en een Epiphone ES-339.

https://soundcloud.com/vectrex/my-mind

hij is mooi, mooi stereobeeld, knappe geluiden en melodieën, ja knap gedaan, alleen het einde mocht anders, is té abrupt nu. Succes ;)

Bedankt! :) Over dat laatste moet ik het eens hebben met Live. Lijkt iets mis te zijn gelopen met het bouncen...

Best lekker sfeertje. Het gitaarloopje gaat me alleen vaak een beetje te lang door voor zo'n simpel loopje. En het plaatje is wat aan de lange kant voor de hoeveelheid ideeën erin. Na drie-en-een-halve minuut vind ik het mooi geweest.

Ligt het aan mij, of staat er helemaal geen link in je openings post?

Het lag aan mij. Intro doet me sterk denken aan Air, waarschijnlijk door de progressies. Die progressie mag je overigens wel wat ruimer mee spelen. Ik hoor nu namelijk steeds dezelfde 4 akkoorden achter elkaar. Lijkt me ook mooi als je op een gegeven moment even naar mineur gaat.

Fijne beat, lekker loom.

Algehele sfeer van je track vind ik erg prettig!

Back