Arv
Robot
Cheers. Ja, ook een M/PInmiddels paar kleine dingen verandert nog (PC eruit en mn atari weer terug + wat effecten erbij)
Retro thinking, I like that.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cheers. Ja, ook een M/PInmiddels paar kleine dingen verandert nog (PC eruit en mn atari weer terug + wat effecten erbij)

Ben aan het verhuizen en heb bovendien veel weggedaan. Dit is wat er over is. Zoek dus nog een jespers stand om de keys en en alles wat er op de grond ligt netjes neer te zetten. Dan kan dat lompe (zelfbouw) meubel weg.
Mooi ruim. Vanwaar 2 paar speakers?Hier een recente. Ik laat het voorlopig bij deze versie![]()

klinkske heb gij een linkske?Otlen: Op 't forum staat nog een rack te koop voor weinig, ik heb er zo een, is een jaspers look alike. Voor de prijs snap ik niet dat ie nog te koop staat. 't is dat ie te ver is anders had ik 'm opgepikt om te slopen zodat ik mijn stands kon voorzien van méér houders
Ben aan het verhuizen en heb bovendien veel weggedaan. Dit is wat er over is. Zoek dus nog een jespers stand om de keys en en alles wat er op de grond ligt netjes neer te zetten. Dan kan dat lompe (zelfbouw) meubel weg.
![]()
Mooi ruim. Vanwaar 2 paar speakers?
Lekker gruizige foto ook![]()
ps ik dacht heel even dat je ook een ZEDr16 desk had...
Als ik de gemiddelde studiofoto hier bekijk lijkt het alsof de TR-909/808, TB's, Juno's, SH-101 gewoon lekker bij de cornflakes zaten.![]()

![]()
Nee heel andere prijsklasse: een oude behringer. met midsweep en vette gain distortion hehe.... maar aangezien ik behoorlijk uitgedund heb doe ik hem denk ik weg, wil compacter en met multi sporen connectie naar daw.

thx for the tip. ben al langer aan het kijken voor een andere oplossing, ook omdat ik wat met ableton live wil doen. hoe krijg ik al die analoge outs in mijn daw... voor niet al te duur geld in pecunia.Ik had ook ooit Behringer mengdesk(s) en toen ik naar een (beter) merk overging vond ik dat ik ineens veel mooier en helderdere sounds uit de HW hoorde komen...
Just a tip ..![]()
Ook behoorlijk roland (en korg) wat daar de clock slaat, nice! welke mixer heb je?

Nee idd, wauw, gratis (goed) spul is mooi meegenomen. Heb ooit een ms-10 gratis gekregen van een collega die er niets meer mee deed. Heb deze en later met een forumlid geruild tegen de sh-101 die ik nu heb.Soundcraft Studio 16 kanaals die van mn vader is geweest. Beetje braaf die tafel (gain distortion is nou niet je van het in vergelijking tot andere tafels), maar geen gegeven paard in de bek kijken he![]()
Soundcraft Studio 16 kanaals die van mn vader is geweest. Beetje braaf die tafel (gain distortion is nou niet je van het in vergelijking tot andere tafels), maar geen gegeven paard in de bek kijken he![]()
Oversturing is toch gewoonweg lelijk en storend?