von haulshoven
Ouwe rot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RSB: Nee, ik ben nog op jacht naar een 172 of een 182, maar die zijn echt lastig te vinden, los of anders. Gelukkig kan ik uitwijken naar eurorack voor exotischere dingen.
Waaaw, hoe heb je die foto's gemaakt?

And... as per usual... the rug really ties the room together man....![]()
dit is niet alleen met een fish-eye gemaakt...
dit is een soort 360 graden techniek.... of 4 gopro's aan elkaar ofzo.
ben dus benieuwd naar de techniek hier gebruikt![]()
thnx guys![]()
@ barn: kort samengevat zijn het héél veel foto's maken waarbij de camera roteert rond het middelpunt van de lens.
Zo fotografeer je een 3D bol die je daarna met veel ram & cpu op verschillende manieren terug op een 2D vlak projecteert. De techniek is een combinatie van 360VR en HDR fotografie.
De software die'k gebruik zijn PTGui en Lightroom.
@Arv: de monitors ga'k nog op oorhoogte brengen & vervolgens de reflecties in de kamer aanpakken.
@Otlen: ik geloof dat je de tanpura bedoeld, het kleine broertje van de sitar. Oorspronkelijk ook indisch dacht ik...
kort samengevat zijn het héél veel foto's maken waarbij de camera roteert rond het middelpunt van de lens.
Zo fotografeer je een 3D bol die je daarna met veel ram & cpu op verschillende manieren terug op een 2D vlak projecteert. De techniek is een combinatie van 360VR en HDR fotografie.