Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

studio smokescreen

Attachments

• Smook.jpg
    Smook.jpg
    111,5 KB · Bekeken: 117
RSB: Nee, ik ben nog op jacht naar een 172 of een 182, maar die zijn echt lastig te vinden, los of anders. Gelukkig kan ik uitwijken naar eurorack voor exotischere dingen.

Als je interesse hebt weet ik iemand die er twee te koop heeft 182,wel hogere prijsklasse,maar dat is niet anders met deze,dan moet je maar pm sturen en geef ik zen telefoon

Gezellig studiotje man :peukie:

Gave sitar!! :)

Mooie studio, mooie foto, mooi perzisch tapijt. En zie ik daar links ook een iraans instrument?

stereo2.jpg

And... as per usual... the rug really ties the room together man.... :)

thnx guys :)

@ barn: kort samengevat zijn het héél veel foto's maken waarbij de camera roteert rond het middelpunt van de lens.
Zo fotografeer je een 3D bol die je daarna met veel ram & cpu op verschillende manieren terug op een 2D vlak projecteert. De techniek is een combinatie van 360VR en HDR fotografie.
De software die'k gebruik zijn PTGui en Lightroom.

@Arv: de monitors ga'k nog op oorhoogte brengen & vervolgens de reflecties in de kamer aanpakken.

@Otlen: ik geloof dat je de tanpura bedoeld, het kleine broertje van de sitar. Oorspronkelijk ook indisch dacht ik...

dit is niet alleen met een fish-eye gemaakt...

dit is een soort 360 graden techniek.... of 4 gopro's aan elkaar ofzo.

ben dus benieuwd naar de techniek hier gebruikt :)

*edit

Laatst gewijzigd:
thnx guys :)

@ barn: kort samengevat zijn het héél veel foto's maken waarbij de camera roteert rond het middelpunt van de lens.
Zo fotografeer je een 3D bol die je daarna met veel ram & cpu op verschillende manieren terug op een 2D vlak projecteert. De techniek is een combinatie van 360VR en HDR fotografie.
De software die'k gebruik zijn PTGui en Lightroom.

@Arv: de monitors ga'k nog op oorhoogte brengen & vervolgens de reflecties in de kamer aanpakken.

@Otlen: ik geloof dat je de tanpura bedoeld, het kleine broertje van de sitar. Oorspronkelijk ook indisch dacht ik...

Cool, ik zat inderdaad wel te twijfelen of je de foto gemaakt had met een fish eye of inderdaad die projectie techniek waar de cam draait om de pupil positie. Leuk om te zien!

kort samengevat zijn het héél veel foto's maken waarbij de camera roteert rond het middelpunt van de lens.

Nou nog stereoscopisch maken zodat het te bekijken is op met Oculus Rift of Google Cardboard. :)

Eindelijk de LAMM terug uit reparatie. Goed werk geleverd door Jack Valentijn. Knopjes reageren ook weer helemaal goed.

Attachments

• gPq4qKJ.jpg
    gPq4qKJ.jpg
    55,1 KB · Bekeken: 112
  • DxzcYY0.jpg
    DxzcYY0.jpg
    61,2 KB · Bekeken: 114
  • USu0Chi.jpg
    USu0Chi.jpg
    47,8 KB · Bekeken: 111
  • atyTZLX.jpg
    atyTZLX.jpg