Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Ziet er overzichtelijk uit.
Ik herken die rooie bak niet.. Nord? Micron?
Volgens mij een Nord Drum

Toch ook maar weer ns een foto posten van mijn werkplek. Niet echt een synth studio, maar wel een super fijne mix en arrangeer plek. :):):)

Attachments

• Studio 01022015.jpg
    Studio 01022015.jpg
    51,2 KB · Bekeken: 112
Laatste stukje verbouwing, er begint een einde te komen aan de groei. Ik wacht nog op een CODE8 en wat 5U spul.

vGpyDWo.jpg

Laatste stukje verbouwing, er begint een einde te komen aan de groei. Ik wacht nog op een CODE8 en wat 5U spul.[/IMG]

En waar is (blijft) de LAMM dan :eureka:
Ik zie dat je inmiddels in een ander optrekje zit, België toevallig ;)
Ziet er netjes en verzorgt uit (ook de vloerbedekking is mooi schoon), heel anders dan die in R'dam :D

Waar heb je je Westlakes verboren? 8~

Cheers,
Exo. :mega:

Die zitten soffit mount achter de blauwe vlekken. Als je goed kijkt zie je de cirkel van de 10" nog. Erg fijn om in een room te werken waar de ruimte op de speakers is aangepast. klinken echt waanzinnig. Jij hebt die andere set toch? Kun jij er goed op werken?

En waar is (blijft) de LAMM dan :eureka:
Ik zie dat je inmiddels in een ander optrekje zit, België toevallig ;)
Ziet er netjes en verzorgt uit (ook de vloerbedekking is mooi schoon), heel anders dan die in R'dam :D

De LAMM ligt nog bij de reparateur, helaas. Wist ik al toen ik hem aanschafte, dus ik heb nog niet de kans gehad hem erg te missen. Dit is nog steeds in Rotterdam, overigens, heb vooral een nieuw bureau ingezet (Zaor) en een beetje opgeruimd. :engel:

RSB: Nee, ik ben nog op jacht naar een 172 of een 182, maar die zijn echt lastig te vinden, los of anders. Gelukkig kan ik uitwijken naar eurorack voor exotischere dingen.

Ja ik heb zelf 1x een 172 en zou echt heel graag een tweede willen hebben voor stereo effecten. Die 182 vind ik zelf te weinig toevoegen voor het geld wat er voor gevraagd word. Ik heb toen een Oberkorn erbij gekocht en dat werkt perfect samen en kost de helft!

Die zitten soffit mount achter de blauwe vlekken. Als je goed kijkt zie je de cirkel van de 10" nog. Erg fijn om in een room te werken waar de ruimte op de speakers is aangepast. klinken echt waanzinnig. Jij hebt die andere set toch? Kun jij er goed op werken?

Mooi gedaan!
Ik heb ze idd. ook. Het zijn de ultieme kasten die prachtig klinken en nooit vermoeien 8~ .

Cheers,
Exo. :mega:

Back