Bonnefooi
Ouwe rot
Mooie collectie inderdaad.., maar wat maak je daar nou mee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mooie collectie Demian.. (en dan mis ik de 800DV nog)
Heb je alles nu zo netjes weggewerkt of?? Zie geen kabels iig
Het blijkt wel dat de zoektocht hier zijn vruchten heeft afgeworpen
Die Wasp ziet er toch wel heel stijlvol uit trouwens..![]()

Ja, nu moet ik alleen nog een Pro One zien te vinden.
En een Fizmo! En.. En..
De Maxikorg komt morgen thuis. En idd, kabels moest ik nog doen, is net gebeurd, er is weer geluid, er kan weer gemuzieked worden.![]()
Het zal ook wel niet het laatste zijn.. (hooked for life.. of GAS) tiz wat.. 
Psychedelic / Downtempo achtige shit. Ben bezig aan een track, als die af is post ik 'm in 't tracks gedeelte.
Ben weer eens bezig met het herinrichten van mijn zolderkamertje.
Niet alles staat er op, ik kom op dit moment ruimte te kort voor oa de Maxikorg en m'n supernova.
Dat wil ik op gaan lossen door wat extra staanders er bij te kopen zodat ik op de bovenste rij ook 3 synths naast elkaar kwijt kan, en mogelijk gaat de JX3P weg (of de supernova, toch een beetje een vreemde eend in de bijt hierzo), maar dat moet ik nog even bezien.
Binnenkort ga ik nog even wat nette planken maken die op de standaards komen te liggen zodat ik nog beter gebruik kan maken van de ruimte.
![]()
![]()
![]()

Ben weer eens bezig met het herinrichten van mijn zolderkamertje.
Niet alles staat er op, ik kom op dit moment ruimte te kort voor oa de Maxikorg en m'n supernova.
Dat wil ik op gaan lossen door wat extra staanders er bij te kopen zodat ik op de bovenste rij ook 3 synths naast elkaar kwijt kan, en mogelijk gaat de JX3P weg (of de supernova, toch een beetje een vreemde eend in de bijt hierzo), maar dat moet ik nog even bezien.
Binnenkort ga ik nog even wat nette planken maken die op de standaards komen te liggen zodat ik nog beter gebruik kan maken van de ruimte.
![]()
![]()
![]()