Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Netjes steve. Ik zou nog een excuus vinden om een extra setje monitors en een mackie big knob erbij te doen, speakers aan de andere kant. Lekker geluid romdom tijdens de jam.
.
Ik mis een VCS3, en iets digitaals.![]()
Het is een 8 voice CODE ja. Met setje CS80 filters. Mijn uiteindelijke hoop is om die te combineren met de Seaboard om een (not quite) poor man's CS80 te realiseren.
SE spul is cool, het is wel jammer dat ze een klein dealernetwerk hebben. Hem hebben is leuk, maar het avontuur om het ding in huis te krijgen was een beetje een downer. Ik had soundsupplies al overgeslagen omdat het hem in zes maanden niet gelukt was om een Boomstar voor me in huis te krijgen. Met mijn uitwijkalternatief in België ben ik uiteindelijk in een welles-nietes-spelletje gekomen tussen hem en StudioElectronics over wie er nou precies twee maanden op mijn geld heeft gezeten zonder dat de build werd gestart.

Exel!!!! wdn ;-)
Geweldig compacte studio. Wat een - interessante - gear!
Over die geldboom, verdien je dat met componeren?
Ik wou dat ik kon zeggen dat alle synths zichzelf verdiend hebben, maar dat is in het huidige klimaat best moeilijk. Ik wil wel structureel meer tijd door gaan brengen met muzikale activiteiten, dus hopelijk ook een beetje eraan verdienen.

Laatste keer alles omgooien, ik ga over een maand verhuizen![]()