Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Even terug "On Topic". (het is hier niet het VIVA forum).
@Pro-Logic: Jee! Het zal niet alleen de JD-800 zijn die er mighty uitziet!
Lekker!
Cheers,
Exo.![]()

Waar zie jij een Jup8?
Het staat er wel vol met vet spul hoor, dat zeker wel.
Edit: ah bij McGyver. Ja, baas boven baas.![]()

Ik wacht nog maar een paar jaartjes voordat ik hier een foto plaats :#
Als ik dit draadje lees, krijg ik zin om eens vol in de QY700 te duiken, met name de combi van lineair en pattern sequencen met realtime transpose.
Is er ook een zangcabine gepland (linksachter de afluisterplek)?Als ik dit draadje lees, krijg ik zin om eens vol in de QY700 te duiken, met name de combi van lineair en pattern sequencen met realtime transpose.
Ongekende mogelijkheden die QY's 
MacGyverGear: er is nog een kleine opnameruimte achter de luisterplek, ja. Plafond is alleen wat te laag daar voor, bijvoorbeeld, akoestische bas, dus er is ook een area in de control room die akoestisch goedgesmurft wordt om een microfoon neer te kunnen zetten.
Geen foto's, want de situatie is nog steeds 'alles zit in dozen', maar inmiddels is Roel van klinktbeter begonnen met het ontwerp van de studioruimte, begint wel ergens op te lijken:
![]()
Wat is je motivatie om het zo groots aan de pakken, kan me niet voorstellen dat je er zoveel tijd en geld insteekt alleen als hobby.
Ga je een opname studio beginnen voor startende artiesten of iets dergelijks om er toch inkomen mee te genereren?