Exoterrestrial
Het zal je kind maar weze 😳
Leuk speelgoed Pro-Logic! 
Cheers,
Exo.

Cheers,
Exo.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

(waarvoor ik al beugels had vervaardigt)
De Minikorg staat best goed op zo'n Solina 
Ja inderdaad. Al dat moois door een Behringer gooien is niet echt wenselijk..

Werk je zelf achter de zetbank trouwens? Uitkijken voor de vingertjes![]()
Bedoel je dit, van mijn linker wijsvinger heb ik het voorste kooitje 5 jaar geleden compleet afgezaagd (cirkelzaag), de chirurg zag nog een mogelijkheid om hem terug te plaatsen echter is hij wel een centimeter korter geworden.
Shit happens, vinger zal nooit meer worden zoals hij was en met het spelen heb ik ook wat moeite daar er geen gevoel meer in zit (zenuw en pezen doorgesneden), heb er wel 4K aan verzekeringsgeld aan overgehouden maar of ik daar nu blij mee moet zijn weet ik niet.
Ik ben al van alles geweest in de metaal, lasser, zetter, constructiewerk (overigens zit ik nu in een heel ander vakgebied), mijn studio bestaat voornamelijk uit zelf vervaardigde beugels en rack.
Heb ook wel eens voor anderen hiero een speciaal op maat rack en beugels gemaakt.

Dat zijn mooie beugels, maar woei...ik zou wel oppassen met het gewicht hoor!
Dat zijn mooie beugels, maar woei...ik zou wel oppassen met het gewicht hoor!

Ik dacht ook al dat het zou kunnen doorzakken maar volgens mij is het de bedoeling dat het in die radiator schuift

CNC kan ook redelijk gevaRlijk zijn. Ik heb mijn handen nooit tussen de klemblokken van m'n buigbank gestopt. Gelukkig, 100 bar klemdruk.vbij 1 bar is je vinger al plat..

Mijn opmerking over de mixer is wel een beetje zuur.. Sollie voor dat![]()
Sowieso impliceert studio toch ook recording studio?
Je houdt je synths perfect en beschadigt je handen. Ik heb tot nu toe nog 10 complete vingers, maar ik krijg het altijd wel voor elkaar als ik met een mooie synth rondwandel, dat ik hem ergens tegen een muur of deur tik. Zucht...
, als het misgaat dan merk ik er niets meer van, jullie oeverigens wel want dan wordt door één van m'n forumvrienden al mijn synths hier aangeboden en kunnen jullie er verder plezier mee hebben