Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Update :)

studio.jpg

Hoe heb je deze foto genomen? Lijkt net of die Pro 2 veel kleiner is dan die Moog.:D

Ik heb een ZEDr16 en hij klinkt erg goed. Zeker na mijn overstap van een Behringer Eurorack...............
Het is niet het formaat wat nodig is maar die andere ZEDs lijken me van soortgelijke kwaliteit.

Dus tja, zeker niet slecht en redelijk betaalbaar.

Die A&H dingen zijn okay, maar er zit wel hoobaar verschil in, preamps enzo, en prinplaat is een geheel, dus beetje stuk is meteen prullenbak.

Die Mixwizards van A&H is stapje hoger. Anders Midas, en vergeet Soundcraft niet heh, ook goed, en in 19"

En Crest, heeft ook 19" mixers.

zo staat het electronicahoekje erbij jetzt
die synth die je niet goed ziet is de sub37
lekkah

Attachments

• setupje.jpg
    setupje.jpg
    60,2 KB · Bekeken: 137
Houden we allemaal wel ruimte over voor de General Music ? Elka Synthex resissue die er OOK nog zit aan te komen :D

http://www.generalmusic.com/

mooie hokkies hierboven trouwens

Houden we allemaal wel ruimte over voor de General Music ? Elka Synthex resissue die er OOK nog zit aan te komen :D

http://www.generalmusic.com/

Mario Maggi is al verschillende jaren bezig op zijn prototype van vernieuwde Synthex en voor zover me is verteld geweest is het een killer synth.

of hij uiteindelijk in de boot is gegaan met GM weet ik niet..

Ondertussen een beetje vooruitgegaan. :) Weinig synths inderdaad. Maarja smaken veranderen.

xogza1.jpg

Mooie plant... die schreeuwt om "water". Verder heb ik hier ook zo'n "olympic white" staan

Mooie plant... die schreeuwt om "water". Verder heb ik hier ook zo'n "olympic white" staan

Weet ik, die ging er sowieso uit hoor. :)

Wat is dat voor console sidecar die je daar hebt staan?

Is een Calrec, soort van tegenhanger van SSL. Komt van de BBC! Broadcasting bak met veel onnodige functies, maar ik kom er wel.

Ook maar is een foto van mijn kleine studiotje in mijn slaapkamertje, gelukkig is eind van dit jaar me huis af waar ik me eigen kamer heb =)

voor nu moet ik het met dit kleine hoekje doen!

IMG_2174.jpg

Ook maar is een foto van mijn kleine studiotje in mijn slaapkamertje, gelukkig is eind van dit jaar me huis af waar ik me eigen kamer heb =)

voor nu moet ik het met dit kleine hoekje doen!

IMG_2174.jpg

Ik denk dat je hiermee wel alle stijlen aankan als het op electronica aankomt :okdan:

Back