Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Dank. haha ja die lamp.. Ik zat er ook aan te denken dat ik die gloeilamp goed moet koesteren.

ja vintage he...

links

Hihi..Ik dacht het al....

Mooi spul hoor. Ik zou die tafel toch iets groter genomen hebben in de breedte. Voor 2 schermen naast elkaar. Dat vind ik echt lekker werken. I voor de DAW en een voor de plugzz.
En dan nog meerdere spaces uiteraard , voor de editors, itunes etc

Wel tof dat je tegenwoordig zo makkelijk van die mooie studiomeubels kan kopen. Bax heeft veel, maar Thomann heeft net nog iets meer. Zaor heeft best mooi spul ook.

Toen ik een paar jaartjes bezig was kon je alleen nog maar dure omnirax uit de states importeren of via Helios delta furniture

Er is echt heel veel verbeterd voor de thuismuzikant dat weet ik wel.

Yep, veel meer keuze, maar breder kon ik niet, moest qya sweetspot wel uitkomen, ik heb nu 1 30" 2560*1600 scherm, 2 schermen zou de sweetspot aantasten en stereobeeld beinvloeden, comb filtering veroorzaken.

Yep, veel meer keuze, maar breder kon ik niet, moest qya sweetspot wel uitkomen, ik heb nu 1 30" 2560*1600 scherm, 2 schermen zou de sweetspot aantasten en stereobeeld beinvloeden, comb filtering veroorzaken.

Ok. Blijft altijd lastig de beperkingen van een ruimte....ik zit zelf ook al een tijd te zoeken, maar kom er niet uit. Waarschijnlijk laat ik er gewoon maar een custom bouwen door een timmerman/meubelmaker ter plekke denk ik. Maar ik zie op tegen het feit dat ik dan heel de studio leeg moete halen en een periode niet kan tweaken.

1st world problems

Zo ziet het hok er nu uit met de Karp Oddy erbij

Attachments

• 10710984_10205697787102094_7760823069759738066_n.jpg
    10710984_10205697787102094_7760823069759738066_n.jpg
    65,8 KB · Bekeken: 122
Vette studio Geryoung, al heb ik het idee dat ik deze setup al eerder gezien heb :D

Wel strak geworden in ieder geval.

ThnX! Nieuw zijn de DANGEROUS BAX EQ, de AVALON EQ, de TASCAM masterclock en de RYTHMIK F15HP subwoofer. En de Maschine Studio heeft het veld moeten ruimen voor een KORG MS20 LE.
Verder alles nog gelijk. Heb verder eigenlijk ook geen GAS meer.
Het is nu tijd om al het spul wat over is te verkopen (oude desk, racks, kratten vol kabels etc.)

Het meest fijn is nu m'n synth hoekje wanneer ik voor m'n P12 zit heb ik alles binnen handbereik.

Mijn nieuwe aanwinsten: Het keyboard heb ik voor € 7.50 bij de Kringloop waar ik werk gekocht.:D

Attachments

• DSC02779.jpg
    DSC02779.jpg
    62,2 KB · Bekeken: 106
  • DSC02780.jpg
    DSC02780.jpg
    64,7 KB · Bekeken: 108
  • DSC02781.jpg
    DSC02781.jpg
    72,7 KB · Bekeken: 105
Leuk een sirius. Hoe klinkt die? Ongeveer zoals de 309 wat geluidskwaliteit betreft, beetje lo fi?

Leuk een sirius. Hoe klinkt die? Ongeveer zoals de 309 wat geluidskwaliteit betreft, beetje lo fi?

Ja, waanzinnige geluiden en natuurlijk de complete 309 erin met zijn 7 sporen sequencer. Ik ga hem op mijn nieuwe albums heel vaak gebruiken, ook lekker dat er een vocoder op zit zodat ik weer vokale effecten ook door mijn muziek heen kan mengen.:okdan:

Hoe geraak je aan de achterkant, kabels ... ?

vooraan in de ruimte is een deurtje naar de bergruimte erachter (2m diep, 5m lang ongeveer 120cm hoog)

dus ik kan achter mn ingebouwde rekken op een krukje gaan zitten en overal makkelijk bij! maar is niet vaak nodig aangezien alles op patchbay's zit (midi en audio)

weet je baas ervan ;)

Ja hoor, daar heb ik hem bij gekocht.

Staat momenteel nog een vintage orgeltje in de winkel, zie foto. Moet wel schoongemaakt worden, een en ander blijft af en toe hangen. En ook nog een mooie piano voor de liefhebber.

Attachments

• DSC02783.jpg
    DSC02783.jpg
    78,2 KB · Bekeken: 102
  • DSC02782.jpg
    DSC02782.jpg
    64,3 KB · Bekeken: 97
Back