40+ dus ik moet het even vragen ter bevestiging
Zijn dat twee Motu's op elkaar naast je laptop?
Ik vroeg mij al af waar alles nu samenkomt daar ik geen mixer of iets zie.
Met het risico voor mijn mond te spreken, ik neem aan dat de interfaces combineert (in de driver, of lomp met ADAT) en alles verder op zijn laptop mixt. Da's hoe ik het doe (alleen met andere interfaces).
Die maxikorg past goed bij mijn vloer, ik ben de vloer zat maar dan kan die nog wel even blijven liggen
Oude situatie voor de overstap van otb mixen naar itb mixen.
Situatie nu,
Nog wel een rommel, staat nog een hoop in de weg rechts op laatste foto en alle kabels moeten nog op maat gemaakt worden en geordend.
De monitoren op het desk is flink waardeloos. Moet daar met nieuwe monitoren wat op verzinnen. Waarschijnlijk ga ik de 11 u racks die boven het desk uitkomen meer horizontaal leggen in plaats van 45 graden. Dan staan de monitoren als ze erop liggen of erachter op de stands meteen op oorhoogte, wel het desk dan een flink eind naar voren halen.
Wow wat een collectie Damian! Kan je wel een paar dagen opgesloten worden en helemaal los gaan!
Ook een fijne werkplek anoniem! Die MPC en die TR909 is wel handig zo op die verrijdbare stands. Iets om te onthouden.
Jeps, heeeeeel erg blij mee. Wat een prachtbak
In de studio nog windhoos maar voor onze grafische en online werkzaamheden inmiddels twee iMacs en een Macbook en ben bang dat het virus zeer binnenkort ook overslaat naar de studio.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.