Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

3.JPG

En leg iets over die (nog) witte toetsen, want als de zon er zo opstaat zijn ze binnen de kortste keren geel :)

Maar wat een toffe selectie heb, elk smaakje heb je nu zo'n beetje wel. :okdan:

Thanks, ben er blij mee. De maxikorg is ook aangekomen vandaag, moet hem nog een plekje geven, maar wat ziet ie er mooi uit...

korg-maxikorg-finished-1.jpg

Laatst gewijzigd:
Ik weet niet hoor Demian..die Maxikorg.
Het ziet er allemaal wel aardig uit, maar ik denk dat je hem toch beter aan mij kan geven.
ok?:P

Ik schrok zelf ook even van het resultaat, is echt boven verwachting. Superblij mee. 8)

40+ dus ik moet het even vragen ter bevestiging :D
Zijn dat twee Motu's op elkaar naast je laptop?
Ik vroeg mij al af waar alles nu samenkomt daar ik geen mixer of iets zie.

Met het risico voor mijn mond te spreken, ik neem aan dat de interfaces combineert (in de driver, of lomp met ADAT) en alles verder op zijn laptop mixt. Da's hoe ik het doe (alleen met andere interfaces).

2 motu's inderdaad en een laptop van 5 jaar oud die nodig een keer vervangen moet worden door een vlotte pc. 't is dus nog niet helemaal klaar hier. :)

Idd, Exel, toslink kabeltje tussen de twee motu's, in totaal 18 inputs tot mijn beschikking.

ik heb ook de indruk dat die maxikorg niet goed past in het interieur en bij mij beter zou staan.

Die maxikorg past goed bij mijn vloer, ik ben de vloer zat maar dan kan die nog wel even blijven liggen :D

Oude situatie voor de overstap van otb mixen naar itb mixen.

attachment.php

Situatie nu,

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Nog wel een rommel, staat nog een hoop in de weg rechts op laatste foto en alle kabels moeten nog op maat gemaakt worden en geordend.

De monitoren op het desk is flink waardeloos. Moet daar met nieuwe monitoren wat op verzinnen. Waarschijnlijk ga ik de 11 u racks die boven het desk uitkomen meer horizontaal leggen in plaats van 45 graden. Dan staan de monitoren als ze erop liggen of erachter op de stands meteen op oorhoogte, wel het desk dan een flink eind naar voren halen.

Attachments

• 150421-IMG_20150421_042944559.jpg
    150421-IMG_20150421_042944559.jpg
    61,9 KB · Bekeken: 110
  • DSC_0394.jpg
    DSC_0394.jpg
    53,5 KB · Bekeken: 106
  • DSC_0395.jpg
    DSC_0395.jpg
    52,6 KB · Bekeken: 103
  • DSC_0403.jpg
    DSC_0403.jpg
    74,1 KB · Bekeken: 104
Leuke spulletjes. Mooi plekje. En je hebt altijd nog wat setjes extra speakers ter referentie... :)

Ook ik ben verbannen naar zolder...

IMG_0103.jpg

Mijn Loopers en effectenboxen zitten netjes opgeborgen in een flightkees die onder mijn miniburootje staat... Doe voor nu even bijna alles ITB...

EDIT: sorry even de computer een kwartslag draaien... (weet niet waarom het plaatje op zijn kant staat)

Wow wat een collectie Damian! Kan je wel een paar dagen opgesloten worden en helemaal los gaan!
Ook een fijne werkplek anoniem! Die MPC en die TR909 is wel handig zo op die verrijdbare stands. Iets om te onthouden.

En terug :D

Attachments

• Catching waves.jpg
    Catching waves.jpg
    50,4 KB · Bekeken: 102
  • Studio.jpg
    Studio.jpg
    57,4 KB · Bekeken: 100
Jeps, heeeeeel erg blij mee. Wat een prachtbak :)
In de studio nog windhoos maar voor onze grafische en online werkzaamheden inmiddels twee iMacs en een Macbook en ben bang dat het virus zeer binnenkort ook overslaat naar de studio.

Stuur wel ff een pb voordat ik dit topic kaap voor eigen gerief :)

Back