Arv
Robot
Wow, mooie studios komen er voorbij mannen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niet alles staat erop!
Maar wel een Oxford OSCar
Toch nog gevonden, veel plezier ermee demian.
Met de Octace CAT en Electronic Dream Plant WASP een zeldzaam trio.
Ik mis nog wel een Minimoog D, Oberheim OB 1, Gleeman pentaphonic clear, Synton Syrinx, Crumar Spirit, Steinberg Parker Synthacon, Polyvox, maar dan heb je zeker nog 20K nodig om de verzameling monophonics te completeren![]()
Ben weer eens bezig met het herinrichten van mijn zolderkamertje.
Niet alles staat er op, ik kom op dit moment ruimte te kort voor oa de Maxikorg en m'n supernova.
Dat wil ik op gaan lossen door wat extra staanders er bij te kopen zodat ik op de bovenste rij ook 3 synths naast elkaar kwijt kan, en mogelijk gaat de JX3P weg (of de supernova, toch een beetje een vreemde eend in de bijt hierzo), maar dat moet ik nog even bezien.
Binnenkort ga ik nog even wat nette planken maken die op de standaards komen te liggen zodat ik nog beter gebruik kan maken van de ruimte.
![]()
![]()
![]()
Met de Cat moet ik nog een beetje vriendjes worden, hij klinkt erg dik en ruig, maar in is snel uit tune als ik de verschillende golfvormen mix, ik weet niet of dat zo hoort maar da's ietwat lastig.
Verder vind ik crossmoduleren erg uitgebreid en gaaf klinken. Ook het laag is echt diep en warm. Voor bassen echt zwaar geschikt. CV in werkt bij mij nog niet helemaal zoals moet. Misschien moet ie wel geserviced worden.

De Octave Cat is als de Arp Odyssey

Thanks! Het voelt aardig compleet aan nu. Door de ergonomsiche opstelling is het lekker 'werken' in dit hokkie.
Nu alleen nog een Pro one, een synthi, wat absorbers en een airco!
Maar idd, super relaxed zo als het nu is.![]()

Veel mensen met een draadloze studio hier precies