Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Als ze een goede referentie zijn voor hoe het op andere installaties klinkt, dan zijn ze zeker geschikt om af te mixen.

Ben jij ook bekend als Bradley? Welkom op dit forum overigens:baco:

Hehe, herkende hem al aan z'n naam. Hij was gebanned hier (Bradly/Tyros1990) en op oa Fok! ging ie ook lekker.

:engel:

De huidige suite. Er is een reele, zoniet zekere kans dat er per omgaande SM9's in de plaats van de Twins komen.

2r5rodd.jpg

Een mooie overzichtsfoto van mijn huidige, vintage plastic studio.:dubbel:

Attachments

• DSC02885.jpg
    DSC02885.jpg
    95,1 KB · Bekeken: 97
Hey Nox, ja ik twijfelde of het een absorber of diffuser was. :)
Ziet er echt te gek uit. Hoe diep is dat ongeveer?
Ik vraag dat aangezien ik ongeveer iets gelijks wil creëren in mn studio, die in grootte ongeveer hetzelfde is en beton..

Deze zijn 405mm diep. Het is een heel maat- en klooiwerk om deze fatsoenlijk in elkaar te zetten, maar het heeft ook wel weer iets therapeutisch ;). De blokvariant is in principe wat makkelijker om te maken, maar daar moet je dan wel hele rechte balken voor hebben als basis. Plaatwerk is wat vergevender in die zin.

Ik heb de Focals trouwens te koop nu, voor de geïnteresseerde

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=1820823#post1820823

Deze zijn 405mm diep. Het is een heel maat- en klooiwerk om deze fatsoenlijk in elkaar te zetten, maar het heeft ook wel weer iets therapeutisch ;). De blokvariant is in principe wat makkelijker om te maken, maar daar moet je dan wel hele rechte balken voor hebben als basis. Plaatwerk is wat vergevender in die zin.

Ik heb de Focals trouwens te koop nu, voor de geïnteresseerde

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=1820823#post1820823

405, hmm best diep. Mn ruimte is kleiner dan de jouwe besef ik me nu en de deur zit ook een beetje zo een doos in de weg.

nox, met welk materiaal werk je precies? is dat allemaal via de laptop en plugins? jij bent toch masteraar, klopt?

Back