exel
Ouwe rot
Mijn work in progress.
Er liggen nog 4 synths buiten beeld waar nog een stand voor moet komen. Volgende stap is alles aansluiten als Thomann langs is geweest.
![]()
Gaaf! Duidelijk Roland-fan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mijn work in progress.
Er liggen nog 4 synths buiten beeld waar nog een stand voor moet komen. Volgende stap is alles aansluiten als Thomann langs is geweest.
![]()
Gaaf! Duidelijk Roland-fan.
zag er mooier uit maar bleek niet praktisch (en dan bedoel ik niet de synths op de grond).
Mijn work in progress.
![]()

Mijn work in progress.
![]()

Gebruik jij ook seperate midi thru boxes om elke synth apart aan te sturen om vertraging in je midimessages te voorkomen of lus jij ze door van synth naar synth.
Ik gebruik zelf 5 Midi Solutions Quadra Thru's om elk afzonderlijk apparaat aan te sturen.
Hoe werkt dat bij jou met die thru's?

.
). Maar één voor één de stukken aanpakken en het zal wel opgelost geraken.

En bijlage deel 2
![]()
Na een verhuis en 5 jaar stil gelegen te hebben, is de studio eindelijk opnieuw ingericht.
Mijn work in progress.