Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Hierbij een foto van mijn huidige hobby hok.

Geen studio met synths enzo, maar een oh zo fijn mixhok en lekkere werkruimte!!

Kijk, het serieuze werk. ;)

Mooi, ik zie absorbers en flush monitors in de hoeken? Of?
Volgens mij wel wat werk in de akoestiek zitten in je ruimte..

Kijk, het serieuze werk. ;)

Mooi, ik zie absorbers en flush monitors in de hoeken? Of?
Volgens mij wel wat werk in de akoestiek zitten in je ruimte..

Ja, ruimte is helemaal gebouwd om de flush mount monitoren heen zeg maar. Klinkt echt helemaal strak hier, das wel heel fijn werken. Als het hier klopt, klinkt het overal goed. :)

@Hover: Nadat m'n leven een vijftal jaar geleden van de ene op de andere dag totaaaaal anders is geworden, is nu de tijd aangebroken om de muziekdraad weer stilaan op te nemen. Ik moet nu eerst nog bijna ieder apparaat herstellen (microswitches vervangen, mengpaneel eens grondig onder handen nemen enz ...) maar als dat gedaan is, ben ik wel van plan om terug beginnen nummers in mekaar te knutselen (en dan tegelijkertijd de configuratie terug gewoon leren worden :) ).

:doei:

grappig,viel toevallig op je website al vandaag,met het zoeken achter foto's van een 960L :)

Veel succes met de reparaties! Ik zit zelf ook in een "enkele jaren opslag" fase, maar ik heb nog het geluk dat ik geregeld een apparaat eruit kan halen om even te gebruiken. Zo staat ieder apparaat hooguit een paar maanden uit en blijft de boel dus hopelijk beter leven.

Na een kort vakantie tripje weer een update van mij. De lampen hangen dus de bureaulampen kunnen van de grond af. Thomann is langs geweest dus de boel kan morgen aangesloten worden :okdan:

Edit: Geen idee waarom de foto gedraaid in de bijlage zit. Balken van het plafond zijn btw ook goed zichtbaar op deze foto.

Attachments

• 2015-11-05 16.01.58.jpg
    2015-11-05 16.01.58.jpg
    38 KB · Bekeken: 83
Na een kort vakantie tripje weer een update van mij. De lampen hangen dus de bureaulampen kunnen van de grond af. Thomann is langs geweest dus de boel kan morgen aangesloten worden :okdan:

Edit: Geen idee waarom de foto gedraaid in de bijlage zit. Balken van het plafond zijn btw ook goed zichtbaar op deze foto.

Mooi cleane en strakke ruimte Nerdling ;)

Hier eindelijk ook weer begonnen met alles aan te sluiten....
Nog veel werk... :)

Attachments

• Screenshot_2015-11-12-16-02-56.jpg
    Screenshot_2015-11-12-16-02-56.jpg
    20,4 KB · Bekeken: 87
Hier eindelijk ook weer begonnen met alles aan te sluiten....
Nog veel werk... :)

Ik zie een pracht Neerlandsch fabrikaat mixer, mis je modules? Zijn ze in revisie? Wat voor modules zitten in je tafel? Heb je meer foto's?

@Pro-logic: vuile doeken die dringend gewassen moeten worden. :D
En een paar usual suspects.

@EnzoF: goe gezien. Ja, heb er een thread over, is een d&r4000 mkii. Zou er dringend aan door moeten doen, maar ben nog een beetje info aan het opzoeken. Maar zeer tevreden over de mixer.

attachment.php

@Pro-logic: vuile doeken die dringend gewassen moeten worden. :D
En een paar usual suspects.

@EnzoF: goe gezien. Ja, heb er een thread over, is een d&r4000 mkii. Zou er dringend aan door moeten doen, maar ben nog een beetje info aan het opzoeken. Maar zeer tevreden over de mixer.

attachment.php

dooi dees en je draad dr 4000 eff in de grooote d&r draad ;]
:doei:

Deathspell ken geen Rondiaans nog nie :P

Mijn uitgeklede studio, komt ook niets meer bij.:D

Attachments

• DSC03105.jpg
    DSC03105.jpg
    64,5 KB · Bekeken: 85
Back