metatron
Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Dit is waar al je producties in en mee plaatsvinden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee, dat gebeurt in mijn studio op de eerste etage. Daar komt nog een foto van. In de huiskamer rommel ik vaak wat aan om melodielijnen e.d. uit te proberen.Dit is waar al je producties in en mee plaatsvinden?

De Arturia Audiofuse Studio of de 16Rig voldoen aan je gestelde eisenZo ben al twee dagen aan het boren en doen. Kids en slaapkamer zijn klaar en heb in de studio wat panelen opgehangen en een plankje boven de quantum.
Nu zou ik hier 8 kanalen audio in en out en 2 usb en midi. Of wellicht is 1 usb genoeg en plaats ik een usb midi interface.
Tussen de rest van de studio en deze hoek zit een deur dus een bundel van 20 kabels word hem niet.
Iemand hier ervaring mee? @MacGyverGear had jij daar niet iets voor me 8 i/o? Kun je die audio i/o ook voor usb gebruiken?

Die mist de USB-hub functionaliteitIs een Uli XR18 niet iets voor je?
Ah dat over UTP noemt men een:Nee ik bedoel iets over utp, maar puur analoog
Zie wel iets op thoman van 4x xlr utp.
Op zich dat en 1 usb kabel zou het wel doen.
Nice, en die kan al dat gewicht hebben?Zo, eindelijk een zit/sta-bureau in mekaar kunnen schroeven.
Wat leuk om een Roland GAIA SH-01 in jouw studio terug te zien. Die staat hier ook.Zo, eindelijk een zit/sta-bureau in mekaar kunnen schroeven.

Volgens mij al opgelost ?Zo ben al twee dagen aan het boren en doen. Kids en slaapkamer zijn klaar en heb in de studio wat panelen opgehangen en een plankje boven de quantum.
Nu zou ik hier 8 kanalen audio in en out en 2 usb en midi. Of wellicht is 1 usb genoeg en plaats ik een usb midi interface.
Tussen de rest van de studio en deze hoek zit een deur dus een bundel van 20 kabels word hem niet.
Iemand hier ervaring mee? @MacGyverGear had jij daar niet iets voor me 8 i/o? Kun je die audio i/o ook voor usb gebruiken?
Bekijk bijlage 3872046
Spot de binnenmuts
Bekijk bijlage 3872045

Met de smartphone kan m'n wel heel de dag divingen.Wat is er dan zo veel moeilijker aan met een synth?Complexe synth met veel menu diving. Heb hem ook als broertje ooit gewenst voor mijn System-8 maar ben er toch van af gestapt.