AxiMaxi
Het is tijd voor muziek!
@synthiaks vind je het wat, zo'n Arp 2600? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hobbymatig. Lang geen tracks gemaakt maar het begint weer te kriebelen en nu alles "klaar" is wel van plan en zin om weer serieus muziek te maken.Is dat puur en alleen hobby matig, of ook een stukje werk? Wat opvalt ook is de afwezigheid van een computer.
Jazeker! Voor de prijs zijn het prima expanders voor de Fenix IV's@synthiaks vind je het wat, zo'n Arp 2600?![]()

ai, dat zie je zo!Kleine kamer:
Bekijk bijlage 3872164
Ik dacht wel 'ai ai ai' had ik maar zoveel ruimteai, dat zie je zo!

Super vet, en veel plezier met het maken van nieuwe muziek. Gaat je vast lukken in zoān vette studioHobbymatig. Lang geen tracks gemaakt maar het begint weer te kriebelen en nu alles "klaar" is wel van plan en zin om weer serieus muziek te maken.
In de kleine studio heb ik een rc505 als looper en een stereo recorder. Keystep als midiclock en analoge clock om alle sequencers aan te sturen. In de grote ruimte een MPC als midi sequencer/sampler. Hier kan ik eventueel de tracks uit de andere ruimte in de MPC laden / samplen. In de grote ruimte gaat alles door een ssl compressor clone en een F600 limiter clone. Uiteindelijk wordt er opgenomen met de Tascam DA3000 master recorder. In de woonkamer staat een Macbook Pro met interface en logic voor eventuele nabewerking en automatisering.

hier ff een Bekijk bijlage 3872484Bekijk bijlage 3872485Bekijk bijlage 3872486Bekijk bijlage 3872487Bekijk bijlage 3872488Bekijk bijlage 3872489Bekijk bijlage 3872490Bekijk bijlage 3872483Bekijk bijlage 3872492Bekijk bijlage 3872491
Update van me kippenhok.lol
ps. Me (bas)gitaren,en electronisch drumstel foto's volgen nog.