flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Ja die 2 matrix 6 'n hangen aan een Alpes Machines controller dus die hoef ik nooit aan te raken.
Een grote dike lade ga ik ook nog maken.
Een grote dike lade ga ik ook nog maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja goed punt. Wat er nu staat hoef ik niet bij.Of het moet iets zijn wat je via software of een hardware controller kunt bedienen, maar ergonomisch is het verder natuurlijk alles behalve van optimaal.
dit is een experimenteel lab, geen 'alles is zoals t is' studio, opruimen was net gedaan trouwensNetjes en overzichtelijk zo......kabels ook mooi weggewerkt![]()

Er zitten tegen de linkerwand diverse inbouwkasten, dus daar kan niks voor helaas. De Moog stond eerst op het witte kastje, maar die was nooit lekker binnen handbereik en onhandig qua beenruimte.Waarom dat gangpad naar de raam?
Dat is de Planetarium 3 van Neon Egg: Een boutique Chorus/Reverb-effect met een toffe ingebouwde compressor. Heel tof voor pads of als effect-unit voor in een mobiele setup.Wat is dat ding achter de Streichfett?

Ik zal zo nu en dan een fotootje posten maar aangezien ik zoveel mogelijk zelf doe zal er wel wat tijd over gaanVet, ben benieuwd wat je daar allemaal van plan bent!

Nice. welke midi controller (of synth etc.) zit er onder je desk?De verbouwing is 90% klaar en ik ben de studio weer aan het herinrichten. Het nieuwe raam is uiteraard afgestemd op de synths en niet andersom. Mooie kans om de boel nog wat ergonomischer in te delen, dus ik heb de belangrijkste apparaten nu in een U-vorm en op prettige werkhoogte om mij heen gezet. De Quantum blijft uiteraard het vlaggeschip. Gat rechts is voor de Protein, maar die staat nog even in een andere kamer. Bekabeling zal nog wat werk zijn, maar blij om weer met muziek bezig te zijn ipv een bouwput managen.
Bekijk bijlage 3874584
Bijna klaar om te bekabelen zie ik

Cool! Is dat misschien een eigen topic waard?Ik zal zo nu en dan een fotootje posten maar aangezien ik zoveel mogelijk zelf doe zal er wel wat tijd over gaan
Cheers,
Exo.![]()
Mijn trouwe Nord Piano 1Nice. welke midi controller (of synth etc.) zit er onder je desk?

flinke plannen, wordt dat helemaal gevult met synths?

Zou ik wel willen!flinke plannen, wordt dat helemaal gevult met synths?![]()

hoe vaak moeten die kasten open? Anders kan die stand op wieltjes achteruit en indien kast open, ff opzij.Er zitten tegen de linkerwand diverse inbouwkasten, dus daar kan niks voor helaas. De Moog stond eerst op het witte kastje, maar die was nooit lekker binnen handbereik en onhandig qua beenruimte.