Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Ja die 2 matrix 6 'n hangen aan een Alpes Machines controller dus die hoef ik nooit aan te raken.

Een grote dike lade ga ik ook nog maken.

Of het moet iets zijn wat je via software of een hardware controller kunt bedienen, maar ergonomisch is het verder natuurlijk alles behalve van optimaal.
Ja goed punt. Wat er nu staat hoef ik niet bij.
Maar er komt nog een eq en sp90 bij. Voornamelijk voor de twee amps.
Maar ja om daar te gaan zitten een een meerbands parametric eq in te stellen schiet ook niet op.
Die spx90's zijn wel zo simpel die stel je zo in.

Netjes en overzichtelijk zo......kabels ook mooi weggewerkt:)
dit is een experimenteel lab, geen 'alles is zoals t is' studio, opruimen was net gedaan trouwens :D
Kabels wegwerken is ellendig: ik moet ze telkens weer volgen dus zichtbaar en kleuren = win

WhatsApp Image 2026-05-02 at 13.18.41(2).jpeg
WhatsApp Image 2026-05-02 at 13.18.41(3).jpeg
WhatsApp Image 2026-05-02 at 13.18.41(1).jpeg
WhatsApp Image 2026-05-02 at 13.18.41.jpeg

De verbouwing is 90% klaar en ik ben de studio weer aan het herinrichten. Het nieuwe raam is uiteraard afgestemd op de synths en niet andersom. Mooie kans om de boel nog wat ergonomischer in te delen, dus ik heb de belangrijkste apparaten nu in een U-vorm en op prettige werkhoogte om mij heen gezet. De Quantum blijft uiteraard het vlaggeschip. Gat rechts is voor de Protein, maar die staat nog even in een andere kamer. Bekabeling zal nog wat werk zijn, maar blij om weer met muziek bezig te zijn ipv een bouwput managen.

IMG_9658.JPG

Laatst gewijzigd:
Waarom dat gangpad naar de raam?

De verbouwing is 90% klaar en ik ben de studio weer aan het herinrichten. Het nieuwe raam is uiteraard afgestemd op de synths en niet andersom. Mooie kans om de boel nog wat ergonomischer in te delen, dus ik heb de belangrijkste apparaten nu in een U-vorm en op prettige werkhoogte om mij heen gezet. De Quantum blijft uiteraard het vlaggeschip. Gat rechts is voor de Protein, maar die staat nog even in een andere kamer. Bekabeling zal nog wat werk zijn, maar blij om weer met muziek bezig te zijn ipv een bouwput managen.

Bekijk bijlage 3874584
Nice. welke midi controller (of synth etc.) zit er onder je desk?

Er zitten tegen de linkerwand diverse inbouwkasten, dus daar kan niks voor helaas. De Moog stond eerst op het witte kastje, maar die was nooit lekker binnen handbereik en onhandig qua beenruimte.
hoe vaak moeten die kasten open? Anders kan die stand op wieltjes achteruit en indien kast open, ff opzij.

Back