Demo Bert Smorenburg - 17 Oktober

Peter Verspuy

Nieuwkomer
Op vrijdag 17 Oktober zal Bert Smorenburg, in het kader van de '40TH Yamaha Motif Anniversary Tour' een demo in onze winkel verzorgen. Bert zal spelen op de nieuwe Motif XF White, de MOXF en de CP4 stagepiano.

Op zijn geheel eigen en unieke wijze zal Bert de mogelijkheden en toepassingen van deze Yamaha synthesizers en stagepiano aan u laten horen. Er zal ook aandacht zijn voor de inhoud van de 40TH Anniversary Pack die bij de nieuwe Motif XF White synthesizers wordt geleverd.

J10896000000000-00-750x750.jpg

Tijdens de demo hebben we speciale aanbiedingen met geselecteerde modellen uit de Yamaha synthesizer en stagepiano collectie. Bent u voornemens een yamaha synthesizer of stagepaino aan te schaffen, dan mag u deze avond zeker niet missen!

Datum: Vrijdag 17 Oktober
Tijd: 19.00u - 21.00u
Demonstrateur: Bert Smorenburg

Website:
http://www.peterverspuy.nl/news/new/68--//demo-yamaha-motif-motif-xf-cp4-bert-smorenburg-17-oktober.html

Facebook:
https://www.facebook.com/events/331008097079347/?ref_newsfeed_story_type=regular

Wat kost dat nou, zo'n advertentie?

Bericht door een moderator:
Beste Vinnie,

Graag even met je eigen zaken bemoeien! Dit account is vandaag aangemaakt en het bericht gaat puur voor de aankondiging van een demo met daarna de toegang tot (blijkbaar, ik heb geen idee) leuke aanbiedingen. Dit is niet gesponsord of betaald en wij gaan er van uit dat Peter Verspuy de regels van het forum naleeft (zo niet dan lossen wij dat op. :)

Dit soort opmerkingen zijn echter heel erg irritant en dit is de eerste en laatste opmerking dit hier over wordt gemaakt! Tevens: toegevoegde waarde = 0.
Indien je van mening bent dat er iets niet klopt kun je dat met de report knop melden aan het moderator team.

Laatst gewijzigd:
Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als Nederlandse muziek winkels 1 of 2 keer paar jaar op SF een advertorial in een topic mogen maken ( volgens nog door sf op te stellen richtlijnen ) en dat daarvoor betaald wordt aan SF.

Ik kijk toch nooit op die websites van winkels maar vind het niet erg om hier op SF incidenteel geinformeerd te worden over een lopende actie oid. Als users een bericht mogen plaatsen als ergens een actie is vind ik dat winkels dat zelf ook moeten mogen. Maar dan wel volgens stricte voorwaarden om een spammerig-a-like gebeuren te voorkomen.

Advertorials kunnen ook een hoog informatief gehalte hebben, daar ben ik in ieder geval niet tegen.

Het is inderdaad een aankondiging voor een demonstratie. Bert Smorenburg is een waanzinnige toetsenist. Aanstaande vrijdag bieden wij de mogelijkheid om bij ons langs te komen en te leren van Bert.

Iedereen op het SF forum die vragen heeft over Yamaha synthesizers is vrij om te komen en hem alles te vragen wat ze willen.

Door middel van deze aankondiging hoop ik juist de mensen te bereiken die ingewikkelde of juist nog onbeantwoorde vragen hebben.

Daarnaast vinden wij het natuurlijk heel erg leuk om mensen te bereiken die nog nooit bij ons langs zijn geweest.

Groet,
Sam

Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als Nederlandse muziek winkels 1 of 2 keer paar jaar op SF een advertorial in een topic mogen maken ( volgens nog door sf op te stellen richtlijnen ) en dat daarvoor betaald wordt aan SF.

Ik kijk toch nooit op die websites van winkels maar vind het niet erg om hier op SF incidenteel geinformeerd te worden over een lopende actie oid. Als users een bericht mogen plaatsen als ergens een actie is vind ik dat winkels dat zelf ook moeten mogen. Maar dan wel volgens stricte voorwaarden om een spammerig-a-like gebeuren te voorkomen.

Advertorials kunnen ook een hoog informatief gehalte hebben, daar ben ik in ieder geval niet tegen.

Daar ben ik het mee eens. Muziekhandelaren zijn niet voor niets muziekhandelaar geworden, in plaats van groenteboer of belastingconsulent: ze hebben een passie voor en kennis over de spullen waarover op dit forum wordt gediscussieerd. Het is dus een meerwaarde voor het forum als de handel meepraat; ook als het gaat, zoals hier, over de aankondiging van optredens in de winkel.
Kortom: Peter, welkom!

Als iets irritant is is het wel de felle manier waarop de moderator reageert. Iets meer boven 'de zaak' staan zou in die rol wel gepast zijn lijkt mij.

Als iets irritant is is het wel de felle manier waarop de moderator reageert. Iets meer boven 'de zaak' staan zou in die rol wel gepast zijn lijkt mij.

Ik heb express gekozen voor een reactie op "het podium" omdat de reageerder dit ook deed (net als jij nu). Er zijn voldoende manieren om zonder te provoceren feedback of commentaar te geven (de report knop of een e-mail/PB naar een moderator). Voor de duidelijkheid, de post was overduidelijk gericht op het uitlokken van een reactie en daar zijn we als moderator team strikter en strenger in geworden omdat het de sfeer negatief beinvloed.

Mijn reactie staat overigens volledig boven de zaak maar is bewust wel 100% duidelijk in de boodschap dat dit gedrag pertinent niet gewenst is. Het is dus absoluut een signaal voor zowel reageerder als andere leden. Een signaal wat zonder publiekelijke reactie niet kan worden gegeven.

Ook deze reactie zal waarschijnlijk als autoritair worden opgevat. Moderators modereren en als je het daar niet tegen kunt moet je wellicht geen fora bezoeken.

Nu graag weer gewoon on topic over Bert en Yamaha. :)

Back