Bert Smorenburg 1# demo Yamaha S70XS

Zouk_Music

Ingeburgerd
Bert Smorenburg eerste video op LIMS 2009 over de nieuwe Yamaha synthesizer.

Goede eerste indruk.:okdan:

Attachments

• Afbeelding 4.png
    Afbeelding 4.png
    173,2 KB · Bekeken: 125
  • Afbeelding 1.png
    Afbeelding 1.png
    187,3 KB · Bekeken: 79
ja maar ja maar hoeveel gaat dat ding [S70XS, die andere krijg ik toch niet vervoerd] nou kosten dan?! (daar hoor je Bert nou noooooooooooit over);)

Er waren toch prijzen bekend? Behoorlijk akelig duur volgens mij.

... maar de S70XS is toch wel een interessante machine, vanwege de 76 gewogen toetsen.
Die S90XS is niet echt een verrassing, natuurlijk.

Nu maar eens gaan kijken wat 'akelig duur' betekent (ben zelf ook niet in de markt, dus GAS-loos googelen geblazen).

De prijzen stonden ergens in een artikeltje waar een link naartoe is vanuit de nieuwsdraad over dit ding. Volgens mij waren ze respectievelijk 2500 en 2800 pond ofzo.

gelukkig is de pond ook niet echt veel waard meer tegenwoordig.... Nou ja ik koop die S70XS wel als de S90XXXXS in de winkels ligt dan:okdan:

mja pas vanaf 7:27 vond ik t wel redelijk interessant dat filmpje ! 8o

Kunnen we hem niet een keer benaderen voor een Q&A sessie? Durf te wedden dat hij het nog doet ook.

Mooie nummer (nice piano) idd vanaf 7:29....................overall een super apparaat voor de live performer. Veel controllers om met 1 druk op de knop te splitten, te layeren etc....Gaaf.

En buiten dat. Weer een super presentatie van Bert. *D

http://matrixsynth.blogspot.com/2009/06/new-yamaha-s90xs-and-s70xs-synthesiser.html

Kunnen we hem niet een keer benaderen voor een Q&A sessie? Durf te wedden dat hij het nog doet ook.

Als zijn agenda het toelaat denk ik het zeker.8)

Back