[logic5.5 pc] logic dualscreen vraagjes

SpaceAgent202

Sinds 2001
weer eens een vraagje voor de logic gebruikers...
ik wil namelijk een tweede monitor gaan aanschaffen...(had er eentje pas geleden te leen en dat moeten we eens echt gaan invoeren)

vraagjes:
1. is het mogelijk om logic 5.5 over 2 schermen weer te geven? (neem aan van wel als beide schermen op dezelfde resolutie draaien)

2. kan ik bepaalde programma elementen verslepen naar buiten het logic venster? (zodat op de ene monitor mijn arrange staat, en op de andere mijn mixer)

3. hoe werkt het weergeven over 2 schermen als ik 2 monitors heb met verschillende resoluties? (ook in relatie tot vraag 2)

weer alvast bedankt ! :halleluja

ik neem aan dat Logic niet anders werkt dan Cubase qua Dual Screen mogelijkheden. En dus denk ik dat je van het volgende uit kan gaan:

1. Ja. (zelfs als je 2 verschillende resoluties hebt lukt dat nog)

2. Het logic venster wordt vergroot naar 2 schermen (moet je handmatig even slepen) en dan kan je elk item overal neer zetten.

3. Met 2 verscillende resoluties dan valt op de ene monitor geloof ik een deel van het logic-scherm weg.

Solid snake gaat door voor de koelkast.

Zo werkt het idd:okdan:

en het werkt heel fijn ook !!
je moet met je vierkantje in de hoek (hoe heet dat ding??) hem kleiner zetten en dan weer uitrekken over je 2 schermen en je arrange window op het ene scherm rekken en je mixer op je andere scherm.
IDEAAL !!!! :halleluja

Werk al een hele tijd zo met 2 x 19" schermen en zou absoluut niet meer zonder kunnen/willen...
In het ene scherm je arrangement, in je andere aparte venstertjes met je mixers...

Het is helemaal top als je de screensets maximaal gaat benutten.
Werkt als een speer!

dus ik moet me wel beetje zorgen maken over dat scherm 2 een mindere resolutie heeft? :) |(dan heb ik een zwarte vlek ergens zitten) betekent dat dat ik logic nooit over volledig scherm 1 en volledig scherm 2 kan benutten?

Back