Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Enkel de PG1000 en dat ding wordt alleen maar meer waard.
Dat ding wordt alleen maar meer waard
Dan heb je hem duur betaald, maar ik verbaas me steeds weer over je uitspraak ''wordt alleen maar meer waard'' die je in bijna elke threat uitspreekt of het nou om de MKS-80, D-50/550 of JD800/990 gaat.
Dat geld alleen voor zeldzame (laag productie tal) en gewilde synths, daar vallen de D en JD serie volgens mij niet onder.
Valt de Novation Nova daar ook onder!
maar dan moet je wel heel goed de markt kennen om écht winst te maken. Er zijn enkele synths die een hype aan het worden zijn, al dan niet terecht, dat laat ik aan de gebruiker over.
Of er zou niets deftigs meer te koop zijn, of het zou tegen schandalige woekerprijzen zijn. Ik heb eigenlijk weinig beweging gezien in de prijzen van de D5(5)0. Volgens mij kost een D50 al tien jaar iets van 200-250 euro. Ik overweeg misschien nog wel eens een PG1000 voor de mijne, maar ik vind 500 eerlijk gezegd ook een beetje te veel voor een grapje. Ik weet niet eens zeker of het ding wel echt wat nuttigs toevoegt, met zo'n leger aan sliders zie je door de bomen het bos ook niet meer en zit je misschien wel handiger met een software editor.
Ik weet niet of jij op het internet naar prijzen kijkt, en voor 250€ ga je nog wel vinden, van mensen die ofwel heel dringend geld nodig hebben ofwel mensen die helemaal niet op de hoogte zijn en in het beste geval totaal afgebroken materiaal.
En dan je opmerking over de sliders. Sure. Terwijl hier zoveel SF'ers maar huilen dat HW control zoveel makkelijker is, kom jij het tegengestelde beweren. Ik heb geen probleem met editten op een scherm, maar met al die sliders gaat het wel 20x sneller.
. Mijn voorbehoud zit hem vooral in het feit dat het sliders zijn, geen motorized faders. Voor het bouwen van een nieuwe patch kun je gewoon alles op 0 zetten en gaan schuiven, maar bij een bestaande patch editen is wat je ziet niet wat je krijgt. Op een synth met een overzichtelijke hoeveelheid controls (bijvoorbeeld een prophet, of een juno) is dat wel te overzien. Ik kan me voorstellen dat bij een PG1000 me dat meer zou irriteren, en ik vind dat een redelijke gok voor de prijs van zo'n PG. Da's een persoonlijke overweging, niet een gebod dat jou vertelt wat jij prettig moet vinden.Ik heb de mijne zes maanden geleden van Turnlab gekregen voor 250. Met flightcase eromheen. Die aardige Belg handelt echt niet onder zijn inkoopprijs.
sKeLeTvM;1772853 De prijs van D50 mint condition is nooit 250. Blijf gerust dromen. Voor mij is de discussie afgelopen. Ik heb mijn gerief. Mint condition en daar ook de juiste prijs voor betaald.[/QUOTE schreef:R u ok??![]()