Roland PG 1000

Status
Please reply by conversation.
exel;1772553} Mijn voorbehoud zit hem vooral in het feit dat het sliders zijn schreef:
Dit was dus idd ook mijn ervaring in de praktijk

In de link hieronder staat een D50 á 275,-
Mooie synth.. en staat ook al langer koop..

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Lees de text eens GOED :?
Daar staat duidelijk beschreven dat de betreffende foto niet van hem is. mocht je foto's willen vraag het me even.
Dus de optische staat is discutabel :eureka:
Een mooie D-50 onder de 300 euro wordt een moeilijk verhaal, die van jou EXEL was ook niet de mooiste want die bezit ik vooralsnog:engel:

Daar staat duidelijk beschreven dat de betreffende foto niet van hem is. mocht je foto's willen vraag het me even.

Als er staat dat een apparaat in een 'cosmetisch goede staat is' mag je dat toch aannemen? Hij is zelfs bereid foto's te sturen..

Als iemand ervoor kiest om een foto van het web te gebruiken kan dat ook een andere redenen hebben., misschien heeft ie gewoon geen zin om zijn interieur te delen op MP? Daarnaast is de resolutie op MP nou ook niet 'je van het'..

Heb zelf geen interesse in een D50 heb em op een kaart in een Roland Varios :) maar vind sommige posts in deze draad een beetje hoog prijsopdrijfmafia gehalte hebben..

Een mooie D-50 onder de 300 euro wordt een moeilijk verhaal, die van jou EXEL was ook niet de mooiste want die bezit ik vooralsnog:engel:

Nee, ik maakte ook geen beweringen over MINT exemplaren. Ik vind in het geval van de D50 de visuals niet uiterst belangrijk merk ik.

Ik plaatste mijn opmerking ook vooral in de context dat ik niet het gevoel had dat de D50 de laatste jaren spectaculair aan het stijgen is geweest. En dat is volgens mij ook echt niet zo. Een 250 euro voor een gemiddelde D50 (eentje die dingen gezien heeft) is volgen mij wat je er vijf jaar geleden ook voor moest neertellen.

Nee, ik maakte ook geen beweringen over MINT exemplaren. Ik vind in het geval van de D50 de visuals niet uiterst belangrijk merk ik.

Ik plaatste mijn opmerking ook vooral in de context dat ik niet het gevoel had dat de D50 de laatste jaren spectaculair aan het stijgen is geweest. En dat is volgens mij ook echt niet zo. Een 250 euro voor een gemiddelde D50 (eentje die dingen gezien heeft) is volgen mij wat je er vijf jaar geleden ook voor moest neertellen.

Ik had toen een mint voor 250 en een mooie d550 voor275 2007-2009

Mensen, mensen rustig aub!

Dat is mijn D50 en die op de MP foto is inderdaad niet de mijne, maar ik heb de ad op mijn werk gemaakt waarik ecen geen foto er van had. Heb verder niet meer naar die ad gekeken en helemaal vergeten fatsoenlijke foto's te plaatsen. Als ik tijd heb zet ik hem morgen opnieuw op MP.

Tot die tijd kan je mijn D50 gewoon hier op SF bekijken en dan zal je zien dat ie zeker in zeer goede staat is! Die knoppen waar ik het over heb valt te verwaarlozen, werken gewoon naar behoren! Dus als jullie interesse hebben en 275 dus een lage prijs vinden, dan is ie van jullie! ;)
QUOTE=Pro-Logic;1773019]Lees de text eens GOED :?
Een mooie D-50 onder de 300 euro wordt een moeilijk verhaal, die van jou EXEL was ook niet de mooiste want die bezit ik vooralsnog:engel:[/QUOTE]

Midiquest...software die meer dan 300€ kost...sure. Zoals ik reeds aanhaalde : 90% van de 'die hard' SF'ers staat hier te schreeuwen dat hands-on control de enige 'ware' oplossing is. En nu is software dan weer de uitkomst. Snappen wie kan.
Bovendien niet vergeten dat de PG1000 uit een andere eeuw stamt. En wie er aan twijfelt dat dat ding alleen maar meer waard wordt : slaap gerust verder.

Dat is nou juist het probleem met potentiële kopers. Ze willen wel.. maar wachten nog even.

@ Pro-logic: Niet dat ik de hele dag verkoopadvertenties analyseer en het kaft van het koren kan onderscheiden.. maar zat er niet gek ver naast toch?

@ Timecop: Sorry voor de commotie.. hoop dat de extra belangstelling e.e.a. goed maakt :)

...maar vind sommige posts in deze draad een beetje hoog prijsopdrijfmafia gehalte hebben..

In het leven is alles te koop. (buiten liefde en gezondheid)
Je hebt mensen die geld nodig hebben en bereid zijn hun vrouw te verkopen. Die vallen onder de categorie 'de een zijn dood...' En daar kan je soms koopjes doen.

Je hebt mensen die niet naar hun geldbeugel moeten kijken en gewoon kopen als de prijs 'aanvaardbaar' is.
'Aanvaardbaar' is in deze dan ook voor elk individu anders.

Je hebt ook mensen die gewoon kopen omdat ze iets heel graag willen, no matter what price, op voorwaarde dat het item (wat dat ook moge zijn) perfect beantwoord aan de vooropgestelde eisen.
Zo iemand ben ik. Ik koop niet op prijs, dan wel op kwaliteit.
Dus ja, je vind een D50 voor 200€, maar dan is hij nog goed voor onderdelen. En als je akkoord gaat met of staat waar hij in is dan is alles ok.

De vraag is dus, wat is de 'juiste' prijs ? Het antwoord is simpel : Die is er niet omdat er naast een technische waarde, ook een emotionele waarde aan dingen zit. En die is voor iedereen anders.
Ik zie Jup8 voorbijsuizen aan - naar mijn gevoel -absurd hoge prijzen omdat ze een mytisch karakter hebben. Toch worden ze verkocht. Aan mensen voor wie niet de prijs, dan wel het feit dat ze er echt een willen, doorslaggevend is...

Simpel he... ?8)

Die advertentie van Leks = van sKeLeTvM .
350 euro voor een D-550 + 350 euro voor een PG-1000 = 700 EURO, dus zoveel zit hij er met zijn vraagprijs niet naast hoor!

Je vergeet de M256€, pardon, E nog te vermelden...
(die gaat ook al gauw 50€)

En BTW, ik heb 450€ gekregen van mijn D50. Maar die was dan ook zo goed als NIEUW. (fotootje graag?)
Verkocht aan iemand die een D50 zocht, maar enkel op voorwaarde dat hij NIEUW was. Zo zie je maar.
Vraag en aanbod. Simpel als koek.

Zo waanzinnig veel D50's zijn er nu ook weer niet gemaakt.

Het is tenslotte maar één van de meest verkochte synths ooit, zo'n 200.000 exemplaren alstublieft. Dat wil zeggen dat er voor elke Jupiter 8 honderd D50's gemaakt zijn.

Ik ben helemaal voor hardware controle (dat zie je perfect terug in de synths die ik heb) en vond de PG1000 toch ook maar zozo. Qua layout niet echt een plezier om mee te werken.

Ik deel de mening dat 2dehands en Marktplaats D50's niet echt spectaculaire prijswijzigingen ondergaan zijn in de afgelopen 10 jaar.

Die advertentie van Leks = van sKeLeTvM .

Je meent het ? (ik weet het)

Hij vindt het zo onwaarschijnlijk vet en onmisbaar dat het een paar dagen later alweer te koop staat.

Maar weet je wat pas echt vet is ? een Arp Solus..........toevallig heb ik die te koop, is gewoon toevallig hoor 8o)

Nominatie voor meest ontspoorde thread ooit? :)

Mijn D50 is dan misschien lelijk, maar zijn hartje is mooi, en hij gaat nergens heen.

sKeLeTvM, wat is nu jouw eindoordeel over de PG1000? Toch tegenvaller, of doe je hem weg om andere redenen?

man man wat een treat ..haha .. over wat is het 50 euro ... als ik een treinkaartje moet kopen van Utrecht naar Enschede dan ben ik voor een retourtje ook zo iets kwijt..

Status
Please reply by conversation.
Back