G
Guest
Guest
Prijzenduwer......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
exel;1772553} Mijn voorbehoud zit hem vooral in het feit dat het sliders zijn schreef:Dit was dus idd ook mijn ervaring in de praktijk
In de link hieronder staat een D50 á 275,-
Mooie synth.. en staat ook al langer koop..
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Lees de text eens GOED
Daar staat duidelijk beschreven dat de betreffende foto niet van hem is. mocht je foto's willen vraag het me even.
maar vind sommige posts in deze draad een beetje hoog prijsopdrijfmafia gehalte hebben..Lees de text eens GOED
Daar staat duidelijk beschreven dat de betreffende foto niet van hem is. mocht je foto's willen vraag het me even.
Dus de optische staat is discutabel
Een mooie D-50 onder de 300 euro wordt een moeilijk verhaal, die van jou EXEL was ook niet de mooiste want die bezit ik vooralsnog![]()
Nee, ik maakte ook geen beweringen over MINT exemplaren. Ik vind in het geval van de D50 de visuals niet uiterst belangrijk merk ik.
Ik plaatste mijn opmerking ook vooral in de context dat ik niet het gevoel had dat de D50 de laatste jaren spectaculair aan het stijgen is geweest. En dat is volgens mij ook echt niet zo. Een 250 euro voor een gemiddelde D50 (eentje die dingen gezien heeft) is volgen mij wat je er vijf jaar geleden ook voor moest neertellen.
Ik had toen een mint voor 250 en een mooie d550 voor275 2007-2009
Lees de text eens GOED
Dus de optische staat is discutabel
Een mooie D-50 onder de 300 euro wordt een moeilijk verhaal, die van jou EXEL was ook niet de mooiste want die bezit ik vooralsnog![]()

[/QUOTE]mag maar moet niet weg

...maar vind sommige posts in deze draad een beetje hoog prijsopdrijfmafia gehalte hebben..

Die advertentie van Leks = van sKeLeTvM .
350 euro voor een D-550 + 350 euro voor een PG-1000 = 700 EURO, dus zoveel zit hij er met zijn vraagprijs niet naast hoor!
Zo waanzinnig veel D50's zijn er nu ook weer niet gemaakt.
Die advertentie van Leks = van sKeLeTvM .