sWAP 808:)

Catscan

Electronic sounddesigner
Ik was eergisteren trots in het bezit van een gave tr808 zonder midi....
Dus ik snel opzoek naar een mogelijkheid om hem midi aan te kunnen sturen dmv een midikit kopen of door boemtsjak te laten om bouwen.....als hij dat tenminste wauw?

Maar wat heb ik vandaag gedaan ik heb deze gave 808 geruild bij musichouse voor een 808(ook een gaaf exemplaar) met een midi kit van kenton er op:)
Ben zeer :okdan: tevreden wat klinkt dat ding pfff..

Electroscan-Boogie!

Ben benieuwd wat je er mee gaat doen (qua muziek ;))

Twee honderd zo veel er bij gelapt.....maar maakt niet uit ben zeer tevreden:)
Werkt nou over het zelfde midi kanaal als me 909....909 c1 t\m c2...808 c3 t\m c4....
Zelf ff zo verdeelt....optimaal :L

Ik ga het vooral gebruiken voor techno denk ik lekker oversturen:)....
Maar de hihat's en de clap ook voor hardcore denk ik..we zien wel:)

Zo Bartelomeus, hoef ik ook geen knopje meer te regelen! :D En de bon ook niet meer, want die waren we natuurlijk vergeten alle2 8o)

Origineel geplaatst door Catscan
Ik ga het vooral gebruiken voor techno denk ik lekker oversturen:)....
Maar de hihat's en de clap ook voor hardcore denk ik..we zien wel:)

Die clap ruled gewoon, tomtoms en conga's zijn ook lekker, tja en die kick persoonlijk vind ik er nog wel wat hardcore achtigs van te maken, gewoon die kick lekker vol in het laag en de rest vrij spel voor de rest van je instrumenten.

Roland Casper - Struzzicadenti vind ik echt een goed voorbeeld van 808 in een hardcore/acid track :)

Twee honderd zo veel er bij gelapt.....maar maakt niet uit ben zeer tevreden:)
Werkt nou over het zelfde midi kanaal als me 909....909 c1 t\m c2...808 c3 t\m c4....
Zelf ff zo verdeelt....optimaal :L
...

keedan..da's wel rielekst lijkt me..
'n 808 staat ook nog steeds op m'n ooit-als-ik-echt-niet-meer-weet-wat-ik-met-me-geld-moet-doen-verlanglijstje..

veel plezier dermee bart :)

dacht dat in love thy enemy in de opbouw ook al 808 hihats waren .....:confused:

Re: sWAP 808:)

Dus ik snel opzoek naar een mogelijkheid om hem midi aan te kunnen sturen dmv een midikit kopen of door boemtsjak te laten om bouwen.....als hij dat tenminste wauw?

Ik wou wel een kit voor je maken, maar je moet niet verwachten dat ik zo'n ding in een paar dagen tijd uit uit m'n hoge hoed tover. :)

In ieder geval veel plezier met je nieuwe 808! :D

Re: Re: sWAP 808:)

Re: Re: sWAP 808:)

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Ik wou wel een kit voor je maken, maar je moet niet verwachten dat ik zo'n ding in een paar dagen tijd uit uit m'n hoge hoed tover. :)

dat krijg je r nu van als jij alles kan, en de rest v/d wereld niet .
Hoe is mijn 808 Tita ? issie al klaar ? nou nou ?

:D

808 met midi is toch overbodig. Heb echt er echt nooit behoefte aangehad. bij mij synct ie gewoon mee en
ik programmeer realtime the beats of mute/unmute geluiden terwijl ik m'n nummer opneem. Veel leuker!

Ik begrijp je maar ieder zijn eigen manier om z'n track te maken.......
Ik maak sequence's die je met de 808 sequencer niet kan maken....en over de kleine edit's heb ik het maar niet over...

Ieder zijn eigen ding:)

Mooie deal!

Mooie deal!

Niet verkeerd... jij blij.. musichouse (waarschijnlijk) ook blij. Puik dat ze dit doen!

Heb er zelf over zitten denken om ook MIDI op mijn 808 te laten zetten (KADI kitje of zo). Maar ik ben zo verknocht aan die interne sequencer dat ik zelfs het ontbreken van batterijen niet eens opmerk .. ;)

Re: sWAP 808:)

Ik was eergisteren trots in het bezit van een gave tr808 zonder midi....

Maar wat heb ik vandaag gedaan ik heb deze gave 808 geruild bij musichouse voor een 808(ook een gaaf exemplaar) met een midi kit van kenton er op:)
Ben zeer :okdan: tevreden wat klinkt dat ding pfff..

goedzo knulletje ;)

Back