U-he Presswerk

Ja, ik vind U-he zeker een van de beste ontwikkelaars op het gebied van softsynths. Uitstekende klank en ook vaak verfrissend van opzet. Prijstechnisch meestal ook best OK - niet de goedkoopste, maar voor wat je er voor krijgt heel schappelijk. Diva en Bazille vind ik echt geweldige synths om mee te werken en ze klinken fantastisch. CPU is inderdaad wel een dingetje, al merk ik dat ik met mijn i7 en multithreading support een eind kom... over het algemeen gaat het pas mis met zware patches en veel filter modulatie in combinatie met hoge polyfonie en/of lange decays.

U-he maakt in de plug-in wereld absoluut interessante producten die toch vaak net even dat stukje beter zijn dan wat anderen aanbieden. Helaas vaak wel gepaard met behoorlijk cpu verbruik maar ja, dat is een keuze.

Wellicht is het een eerste uitstapje in de dynamics/fx plugin-in wereld en kunnen we op termijn nog andere dynamics of zelfs fx plugins van U-he verwachten. Gezien hun repertoire op gebied van plug-in synths op zijn minst zeer interessant.

Precies :okdan:

Oorspronkelijk geplaatst door Acidfever Bekijk bericht
U-he maakt in de plug-in wereld absoluut interessante producten die toch vaak net even dat stukje beter zijn dan wat anderen aanbieden. Helaas vaak wel gepaard met behoorlijk cpu verbruik maar ja, dat is een keuze.

Wellicht is het een eerste uitstapje in de dynamics/fx plugin-in wereld en kunnen we op termijn nog andere dynamics of zelfs fx plugins van U-he verwachten. Gezien hun repertoire op gebied van plug-in synths op zijn minst zeer interessant.

http://www.u-he.com/cms/uhbik

http://www.u-he.com/cms/satin

;)

Lol, die FX bundel had ik dus echt nog nooit gezien! :)

Ik heb hem lopen nu over de masterbus, klinkt goed hoor.

Lekker die FET oversturen, klinkt niet verkeerd.

Ik wil hem wel installeren, maar ik ben bang dat ik hem te gek vind, en hem dan ga gebruiken, en er dan geen geld voor heb in januari ( 3 kids jarig in december + de rest van het gefeest) want december is voor ons altijd een soort hel vanwege voorgenoemde.....

Ik heb hem al gekocht inmiddels :)

Ik heb hem al gekocht inmiddels :)

Hmmm zo goed? Gezien jouw kritische aard moet dat betekenen dat het toch wel een erg interessante plugin is. Ik zal hem ook eens op de "te demo-en" lijst gooien. :)

Heel scherp JugJug :okdan: de survey kan een aantal dagen op zich laten wachten (antwoord plus code) maar deze code kan men bovenop de introductie korting gebruiken...

Het is iets meer dan 50 euro zoals JugJug vermeld omdat er nog BTW bijkomt.

Van het weekend en gisteren deze plugin eens flink aan de tand gevoeld en ik moet zeggen dat hij zich prima staande houd tussen het brede aanbod van compressie plugins.

Nu ken ik absoluut niet al het aanbod in plugin compressieland maar dat is ook praktisch onmogelijk (en zonde van je tijd). De demo heeft me in ieder geval voldoende geïnteresseerd om er nog eens een tijdje mee te blijven werken.

Van het weekend en gisteren deze plugin eens flink aan de tand gevoeld en ik moet zeggen dat hij zich prima staande houd tussen het brede aanbod van compressie plugins.

Nu ken ik absoluut niet al het aanbod in plugin compressieland maar dat is ook praktisch onmogelijk (en zonde van je tijd). De demo heeft me in ieder geval voldoende geïnteresseerd om er nog eens een tijdje mee te blijven werken.

Idem.... was een nobrainer (maar daar heb ik wel vaker last van) :D

Ook aangeschaft, met die 25 dollar korting een heel nette prijs van 63eu en dat vind ik deze plugin meer dan waard. :okdan:

komt nog iets leuks aan:
1921073_843582205700301_1377145091653681675_o.png

Presswerk net gekocht.. alleen nu zijn nadat ik de 1.0 versie heb geinstalleerd de verschillende views weg.
Had ik de laatste beta moeten registreren ipv de laatste versie van de site?

Even de U-He website lezen, ze hebben (omdat je de BETA draaide) nadien wat veranderingen (na vele verzoeken) gemaakt, je kan dus idd een ander view hebben.
Verwijs je dan ook door naar hun website voor meer info

Back