atentie MPC 2000 xl Users

hisolid

Stamgast
atentie MPC 2000 xl Users

hallo MPC users, heeft iemand voor mij misschien een disc met daarop het OS 1.14 , waarvan de deugdelijkheid bewezen is, kheb namelijk meerdere malen het OS gedownload maar krijg het niet van schijf naar de MPC, de MPC ziet het proggie niet, alhans de eerste keer wel, maar na de "auto-startup "zeg maar, doe-ie niks meer....... please help!!!!

Als je Win95/98 machine heb, doe dit

Ga nar dos box en type:

format a: /u /c /s

als ie klaar is chkdsk a: uitvoeren
Verifeer dat er geen bad blocks aanwezig zijn.

Kopieer MPC file naar diskette en probeer het nog een keer

Heb je Winme of hoger

stop diskette in a-drive
Download http://web.tampabay.rr.com/jokrow/downloads/boot95b.exe
en start exe file.
als ie klaar is chkdsk a: uitvoeren
Verifeer dat er geen bad blocks aanwezig zijn.

verwijder alles behalve IO.sys, MSdos.sys en command.com
Kopieer MPC file naar diskette en probeer het nog een keer

Ik zag in je ander topic dat je en MAC hebt. Je hebt dan toch zo'n windows/dos emulator?
Zoja, probeer daar bovenstaand programma mee uit te voeren, Geen idee of het werkt.
Die exe file is een dos bootdiskette image.

thnx

thnx

ja precies, omdat ik een mac heb gaat dat niet, en virtual pc heb ik ook niet, dus vandaar dacht ik er is vast wel een MPC gebruiker met dat filetje en een PC maar reacties blijven uit, morgen ff bij kennissen/familie kijken wat die evt. in huis hebben maar toch bedankt, en GP de OS van de MPC is wel te upgraden via software, zit een flash-rom geheugen in voor het OS............

ik kon de update ook niet op een diskete zetten en het lag aan mijn windows 2000 en XP maar met windows 95/98/me lukt dat wel volgens de instrukties hoe het word uitgelegd

Back