Winterhitje Sundown

Dj REsound

Ingeburgerd
Omdat de winters steeds warmer worden nu ook een zomerhitje in de winter :P.

Melodie van bailando in de basis verkracht en vocals uit Sound of violence gehaald en... ja ook die verkracht.

Downloadfunctie staat voorlopig nog aan :okdan:.

Kan je mening/ feedback geven op een wat respectvollere manier mensen?
Ik denk dat je het zelf ook niet echt leuk zou vinden als men op een dergelijke manier op een track van je zou reageren.....

En.....niet reageren blijft ook altijd een optie. ;)

Mag directe kritiek zijn hoor, maar wel onderbouwd en met feedback om het de volgende keer beter te doen. Anders breng je slechts negatieve energie over, waarvoor dit forum juist niet is. Het is geen wereldproductie, dat kan je in de opening van dit topic ook al lezen, maar toch doet ie het live leuk. Het kan wel werken. Ik zal waarschijnlijk wel weer een hele tijd niks posten hier, heb je ook geen last van mij. Ik dender toch wel door met mijn passie. Dat pak je mij toch niet af, daar ben ik veel te gedreven voor (en in de tijd dat BRZ >6500 aan berichtjes typt kan ik mooi wat bijleren in de praktijk!).

Wellicht was het wat haaks door een leuk bospad.....
Constructief gezien is het 12 in dozijn muziek, ik mis de liefde de creativiteit en meer van dat soort termen.

Ik heb verder geen last van jou hoor, post je tracks gewoon en geniet er van.
Ik ga verder met mijn liveset inpakken, kan ik die morgen in Milaan weer in de praktijk brengen:)

Ik ga verder met mijn liveset inpakken, kan ik die morgen in Milaan weer in de praktijk brengen:)

Is Milaan de naam van het plaatselijke jeugdhonk?

@DJ REsound:

Niks van commentaar zonder argumentatie aantrekken en lekker doorgaan! Oefening baart kunst en zolang jij er maar blij mee bent...dan heb je alvast 1 fan ;) :okdan:

Back