AJH synths

rdilago

Ouwe rot
deze modular fabrikant ken ik nog niet en misschien kan ik mede forumleden hiermee er ook op attenderen
zie

http://www.ajhsynth.com/index.html

MOOG ge-inspireerd en zal daarmee wel veel personen aanspreken.

FF sparen, maar ik koop wschl de hele minimoog set met 3 x osc. Maar eerst ff sparen dus.

maar de prijs vind ik nog niet eens zo gek.
en met modular streef ik zelf toch naar het clonen van vintage synths

FF sparen, maar ik koop wschl de hele minimoog set met 3 x osc. Maar eerst ff sparen dus.

mmm zou er dan echt niks zijn, dat al zo klinkt, zij het iets minder handig op de markt gezet als minimoog clone? natuurlijk zegt een geluidvoorbeeldje op het net en der pc weinig, maar hoewel het prima klinkt, hoewel wat strak, zo spectaculair is het toch ook weer niet?

ik geloof dat ik dan liever de m3x van levka zou kopen, om maar eens iets te noemen - klinkt minstens zo dik en iets meer avontuur. dat is eigenlijk wat ik mis: modulair zou wat meer avontuurlijk mogen zijn dan deze recreatie.

daar heb je een punt Leo
maar ik ben bv alleen geinteresseerd in recreeren van bestaande synths
en een ander weer wat meer experimenteel en dan kan je nog combineren met MakeNoize modules etc
het mooie is je kan er zelf van maken wat je witl
men hoeft niet perse ook de case van AJH te nemen je zou de modules ook in een andere case met extra modules

AJH Mini Mod

AJH Mini Mod

Hier geen Minimoog of Minimoog Voyager om objectief te vergelijken. Maar ik kan je zeggen (vandaag binnengekomen) dat de AJH Mini Mod VCF verdomde goed klinkt. Zelfs met 3 Tiptop Audio Z3000's. Het filter is in ieder geval een absolute aanrader.
:verkoght:

Back