Take Me Home (Radio Edit)

Eerste dat me opvalt is de dikke mix! Prima. Wel wat ruim rin z'n jasje rond de 5 KHz.

Lead staat naar mijn smaak een stuk te hard. Cutoff van de lead mag ook wel wat dicht, komt wat minder hard binnen.

Break vind ik wat rommeligs hebben, maar daarna weer heerlijk dik. En die vocodor is echt ontzettend lekker :okdan:.

Best een aardig trackje, maar je kunt het nog wel wat finetunen om het (in mijn oren) wat meer te laten spreken. Het melodietje vind ik niet erg sterk of sturend en de break is aan de lange kant voor zo'n kort trackje. De climax gaat niet echt los omdat je daar alleen de begeleidende sounds weer aanzet, verder gebeurt er niets. Vocoder is wel cool.

Met de mix is idd weinig mis op het iets te harde hoog na. Misschien wat hats etc. iets meer eq-en.

Dikke sound.. erg lekker qua akkoordprogressie dingetjes.. :luv:

Had bij de eerste kennismaking met de lead een beetje hetzelfde... iets te hard.. Misschien is een beetje meer feedback in de delay of een lange reverb erop ook wel lekker daar :) ...maar slechts details.. dikke track dit!! :okdan:

Thanks voor de commentaren zo ver! Erg duidelijk en eerlijk allemaal...

Lead staat iig te hard, dat is duidelijk :). Ik had er voor gekozen om hem in de break flink te laten knallen zodat het meer impact geeft, maar ben daar iets te enthousiast mee door gegaan :D.

Leuk dat de vocoder in de smaak valt!!

De break en climax zouden inderdaad nog wat meer uigebuit + cleaner kunnen. Ben ik het ook wel mee eens. Soms hoor je het zelf niet meer als je alng met een track bezig bent. Ik kan echt wel wat met jullie comments :okdan:

Back