MonoTron
Initiating Sequence..
Hehe, heb die van mij voor 70 eu op de kop getikt, met alles erop en eraan (op de doos na)Origineel geplaatst door Musiquence
Ik heb 'r (eindelijk) ook een!!! Voor 100 piek inclusief verzendkosten, helemaal netjes en de handleiding zat er ook nog bij! (zo, nu heb ik iedereen wel voldoende jaloers gemaakt..)
Ben het helemaal met je eens, een paar uur achter dit monster en je weet wat je in huis hebt. Er komt gewoon echt goede poep uit, maar ook genoeg crap! Heb via het net iets van 8000 presets voor de dx27, dx100 en tx81z gedownd en dan ben je nog wel ff bezig.Heel blij met deze module... klinkt fantastisch (nou ja, niet als je op zoek bent naar realistische pianotjes natuurlijk)... hele dikke bassen en leuke pingelgeluidjes (belletjes enzo... heel bruikbaar)
Ook heel wat geluiden waar ik echt geen naam voor zou kunnen bedenken.
Ik hoop dat je hiermee lange knisperende en krakende geluiden bedoeld die twee minuten blijven veranderen. Dit is eigenlijk de reden dat ik deze vriend heb gekocht. Het scheen dat dit soort geluiden (ambient atmospheres) er goed mee te maken waren, maar dat valt toch nog best tegen. Jammergenoeg zitten er erg weinig van dit soort geluiden tussen de presets, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar meningen/ervaringen van andere mensen die de TX ook voor vage geluiden gebruiken.
Wie kan mij hier wat over vertellen, of wie heeft er interesse in het ruilen van geluiden/pacthes voor de TX.
Hoe dan ook, this one is a friend for life!
btw: staat er hier in de buurt nog 1 te koop!
btw 2: @falafelbiels: kun je nog wat meer vertellen over de EVS, die kan ik op de kop tikken voor 60 eu, maar ik kan er verder weinig positieve ervaringen over vinden. De meeste gveven aan dat het geluid erg dun is, weinig leeft en dat het apparaat verder weinig boeiends biedt. Kan je me overtuigen van niet?!?
btw 3: Track in m'n signature is oa met de TX gemaakt.
Laatst gewijzigd:
)