(soort van) nieuw lid

Skafe

brub-a-dub
Gegroet allen,

mijn naam is Skafe of Skeef en ik ben niet geheel nieuw, ik bleek nog een account te hebben die in 2008 is aangemaakt, maar heb daar toentertijd geen actief gebruik van gemaakt. Daar komt nu verandering in! :okdan:
Ik ben de laatste tijd me wat meer aan het verdiepen in DIY stomboxes en dergelijke (ben hier weer terecht gekomen door de stompboxes van Hilltree), een zeer simpele spring reverb is al af en de onderdelen voor een tape delay van een cassette speler liggen klaar, maar mijn technische kennis is nog niet helemaal voldoende. Meer daarover binnenkort in de Zelfbouw, Reparatie en onderhoud, met foto's uiteraard.

Welkom dan maar weer :P

welkom14.gif

Hallo, welkom ik ben ook nieuw hier.

Laatst gewijzigd:
Ik zie bij veel mensen hier, daaronder wat voor apparatuur ze gebruiken, ik probeerde de mijne erbij te vermelden, das makkelijk voor de mensen op het forum, zodat ze weten wat ik gebruik, lol

Bedank, bedankt! voel me al erg welkom hier!

Spooky ook welkom!

Voor de geïnteresseerde is muziek van mijn hand te vinden op http://soundcloud.com/skafe, weliswaar voor een synthforum een groots gebrek aan synthesizers en dergelijke, op het moment ligt mijn interesse meer bij effectprocessing en productie.

Back