Scoor Je Eigen Hit!

hehe...

Attachments

• cd.jpg
    cd.jpg
    14,1 KB · Bekeken: 75
hehe lol!!!
schitterend gedaan!
(ik hoop alleen dat het geen echt bestaand proggie is, want ik zie da nog gebeuren :confused: )

anyway, er is dus veel software vanwa ze da zeggen...
(zelfs hardware, de groovebox, las ik ergens op dit forum, zegden ze het ook van)

anyway...
kga wel zelf verder prutsen ;)

greetz

cloudy

:doei:

wha maar eens een exemplaar bestellen voor de gein, hoogstwaarschijnlijk een lege cd-r of hoesje maja.

En gheghe Almeros die had ik ook wel eens gezien ja, btw zo'n random muziek maker bestaat wel echt.
Ben deze periode workshopleider bij het evenement Digital Playground, bij het onderdeel 'sound' waar in kort gezegd kinderen hun eigen opgenomen sound moeten bewerken op de compu. Uiteraard word het fantastische magix music maker 7 hiervoor gebruikt. Toen ik dat proggie paar dagen geleden voor de eerste keer uitprobeerde zat er tot mijn verbazing werkelijk waar een tooltje in waarmee je randomized song kon maken door alleen op een knopje te drukken.:Z

Origineel geplaatst door Almeros

:D Gaaf!
Hebben ze die ook in Techno/Trance? O ja, da's Magix Music Maker.. ;)

Origineel geplaatst door Origin X
Toen ik dat proggie paar dagen geleden voor de eerste keer uitprobeerde zat er tot mijn verbazing werkelijk waar een tooltje in waarmee je randomized song kon maken door alleen op een knopje te drukken.:Z

Damn en dan zitten wij hier allemaal een beetje moeilijk te doen :bekdicht: :D

Trouwens is er inderdaad ook een trance versie van zo'n hitwizard gemaakt ergens? Is wel leuk om naast deze in m'n WC te hangen namelijk ;)

Origineel geplaatst door Almeros
Trouwens is er inderdaad ook een trance versie van zo'n hitwizard gemaakt ergens? Is wel leuk om naast deze in m'n WC te hangen namelijk ;)

Volgens mij wel, of ik had hem zelf gemaakt*D Ik zal eens ff zoeken.

Back