PUSH

elkuefo

Stamgast
Heej Synthers,

Voorlopig mijn laatste deep tech future achtige track, hierna gaat de focus meer op deep, melodic en tropical.
Maar dit plaatje wilde ik natuurlijk wel even met jullie delen!

Veel luisterplezier! :dj:

https://soundcloud.com/elkuefo/push

Greets,
Elkuefo

Tjsa, die namen blijven lastig, op zich ook een stunt om een EDM, Progressive, Latin, Tropical, Oldskool, Hiphop, Trap, Pop, Rock, Deep, Future, Trance trackje te maken :-)

Ik vind het knap hoe je je bass zo lekker dik krijgt. Prima sound voor zover ik dat kan beoordelen. Ik hoor inderdaad ook lekker retro invloeden, fijne stabs bijvoorbeeld. Prima opbouw. Prima track!

En dat EDM, Progressive, Latin, Tropical, Oldskool, Hiphop, Trap, Pop, Rock, Deep, Future, Trance trackje zie ik graag bij de contest 2014 voorbij komen :).

Thanks! Leuk om te horen! Betreft die dikke bass, bedoel je die in het intro zit?

Hmm voor contest 2014 ga ik geen nieuwe track meer redden....ik zal eens kijken welke ik in de contest kan plaatsen ;-)

Die dikke bass bestaat uit 2 sporen. Eén daarvan is Sylenth1 met compressie en een limiter, de andere is Operator met sidechaining en een multiband compressor. De sound designs heb ik in dit geval zelf gemaakt binnen Sylenth1 en Operator.

Back