Vraag over ilok licensing en Lexicon producten

Mozt-Hard

Stamgast
Beste sf-leden,

Ik heb gisteren de lexicon pcm reverb bundle gekocht maar ik heb geen ilok dongle

Nu was ik benieuwd of ik wel echt een dongle moet aanschaffen want bij soundtoys plug-ins heb je toch ook geen usb-key nodig (voor zover ik het begrijp)?

Kan je die lexicons ook gewoon regristreren zoals andere febrikanten het doen met de usb e-licenser of heb ik echt een usb key nodig?

Ik heb zelf al gezocht op google en kan er opzich weinig info over vinden...behalve dan dat je ilok nodig hebt.

Maar als ik dan op de website van bijvoorbeeld soundtoys kijk dan is het hebben van een ilok account en license manager voldoende. Ik ben dus benieuwd of dit ook zo werkt bij lexicon, dat ik dus alleen een account en de license manager nodig heb?..Ik kan natuurlijk een dongle kopen voor 35 euro enn dat isniet veel geld maar ik gebruik de software toch alleen maar op 1 pc dus als ik geen usb device hoef aan te schaffen hou ik die 35 euro liever in mijn zak

Vandaag de license binnen gekregen en er is dus een dongle nodig.... is dus inmiddels besteld

Back