Problemen met Android

flyweight

SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
ik heb de volgende problemen,

Als ik een bericht via Firefox op Android 4.4.4 en 4.4.3 post krijg ik de melding "het ingevoerde bericht is tekort. verleng uw bericht tot minimaal 3 tekens"

test om 12:02 gedaan, IP kan ik via PM doorgeven

Ik draai geen Addons.

Oook zijn vaak de links van Soundcloud niet zicht baar alleen in de html source. is een hoop werk om dus naar soundcloud te raken als iemand een link droped. kan de plugin niet worden aangepast om ook de URL naar soundcloud te laten zien?

Dit geld ook voor Youtube, maar gelukkig zijn daar de directe URLS wel zichtbaar.

Zoek functie wertk wel.

Last edited by a moderator:
Als ik een bericht via Firefox op Android 4.4.4 en 4.4.3 post krijg ik de melding "het ingevoerde bericht is tekort. verleng uw bericht tot minimaal 3 tekens"

Dit is een standaard forum functie.
Dat bericht krijg je ook als je onder win of mac o.s een post aanmaakt met minder dan 3 karakters.
Gewoon zorgen dus dat je iets meer te melden hebt op het forum dan een smiley of wat uitroeptekens ;)

De soundcloud is een javascript plugin [ html5 moet ook werken]
Dat is dus echt browser gerelateerd, en dus daar moet je het ook in zoeken.
Dus javascript inschakelen onder je firefox.

Een echte url eronder laten plaatsen moet je de poster voor aanspreken.
Dit moeten zij dus doen .

Hi Hiltree,

die melding "het ingevoerde bericht is tekort. verleng uw bericht tot minimaal 3 tekens"krijg ik dus altijd.
6 of 100 tekens.
En das dus ook erg vervelend en jammer van de moeite.
Dit betreft een "bug" en niet een "user error", door in de webserver log naar mijn ip te zoeken zou eventueel duidelijk kunnen worden wat er mis gaat bij de submit functie.

:mega:

Probeer Chrome eens om te kijken of je het probleem houdt of niet.

Nou idd Chrome werkt wel alleen gebruik ik die niet. Misschien moet ik een bug bij mozilla submitten alleen dan nog is de log entry and de server ook wel handig.

Zelfs dan zal Mozilla niet snel actie ondernemen vermoed ik. Als het een recente versie van vBulletin zou betreffen was het mogelijk een ander verhaal.

Ah Ok, Wel jammer van die hele lange berichten die dan ineens weg waren.
Bedankt voor de info.

Back