The NAMM Show 2015 geruchten.

Ja haha Interviewer vraagt nog is het digital control met stepping of analoog control zonder stepping van het analoge filter. Jammer dat met de distortion eroverheen de stapjes ineens goed hoorbaar zijn. Minpuntje, distortion klinkt ook erg iel trouwens

Die grotere jdxa is een prototype? Zie geen audio of midi in/outputs. Alleen een een power kabel hangt eraan

Met een flinke filter stepping in het 1:30-1:40 fragment - net waar het interessant begon te worden. Interpolatie is niet zo duur DSP gewijs, zeker niet als je het analoge gedeelte wilt doen overtuigen. Een gemiste kans.

Viel me ook direct op. En die kerel maar roepen dat het volledig analoog is.

Dat knaapje wekt sowieso niet de indruk te begrijpen waar hij mee bezig is, maar dat kan aan mij liggen.

Die grote is leuker maybe:
444105d1421909254-namm-2015-roland-jd-xa-woah-synthbug_jdxa_oscseccu_cma_9347.jpg

... Minpuntje, distortion klinkt ook erg iel trouwens

T is duidelijk een standaard boss distortion die ze erin gezet hebben. Klinken naar mijn mening altijd wel wat iel. :erm:

Stepping zou misschien ook door t toevoegen van t effect kunnen komen. Als ik een distortion over een analoge synth gooi met de Resonance op full gaat ie ook steppen.

Hm die JD-Xi.... microkorg broertje? :P
Die mixer is idd wel beetje vaag... vraag me af wat dat nou aan het huidige marktaanbod van mixers toevoegd...

Gelukkig lijkt Roland die zwaaisensors op synths nu echt te hebben gedumpt :P.

Maar oe wat is ie toch weer lelijk. Led licht is zo fout. Verschrikkelijk.

Ik vind de enige moderne roland-bak die een beetje wegkomt met de LED-kerstboom de TR8. Maar dat is gedeeltelijk omdat de 808 ook al zo kitsch als een schilderij van een huilend zigeunerkind is, dus past een beetje in de sfeer.

Back