Ableton Push

Status
Please reply by conversation.

Elektroy

Ingeburgerd
Hoi Ik ben opzoek naar iemand die zijn goed werkende Ableton Push zou willen ruilen tegen mijn Akai APC40 + Midi Fighter Spectra zwart of voor de Apc40 met wat geld erbij.

Beide zijn ze maar 2x gebruikt omdat ik ze eigenlijk zou gebruiken bij een optreden maar dat is er nog niet van gekomen. Zijn dus nog in super goede conditie maar heb meer aan Push.

Groetjes Roy

Hoi

Hoi

Ben je geïnteresseerd in de Akai APC40? Heb namelijk ook een M-Audio 61 keys midi keyboard liggen die ik nooit gebruikt.

Hoezo doe je je Push weg? Doet ie het nog wel?

Gr

Ja zeker dat de Push nog werkt! ding is als nieuw.

in welke staat is de Akai? midi keyboard heb ik geen interesse in die heb ik al 1.
De reden van verkoop is omdat ik geen tijd heb om te produceren. waar de ableton hoofdzakelijk voor bedoelt is.

Ik heb wel interesse in de Akai echter niet in 1 op 1 ruil, gezien de akai ac40 mk2 369 euro kost. en ik met de Push toch wel richt op 400 euro. (gezien deze nog 2 jaar en 3 maanden garantie heeft bij I4-Muzique

Ok das top. Die apc is echt maar 2x gebruikt dus nog zo goed als nieuw, maar ik ga geen €400 betalen voor een tweedehands want voor €100 meer heb ik een nieuwe. Op dit moment ben ik werkloos dus zit een beetje erg krap met geld. Dus denk dat het dan overgaat.

gr

Status
Please reply by conversation.
Back