Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Waarom van Magix af? Weet ik eigenlijk niet. Collegae in de muziek vertelde me dat FL of andere pakketten wellicht beter voor me zijn en daardoor zou ik ook wat van het Magix imago afkomen.![]()

Succes!Ik zou gewoon lekker magix blijven gebruiken als dat pakket je aanstaat, je hoeft ook niet te melden toch waar je je tracks in maakt, het gaat om het eindresultaat. Zeker als je geen magix sample refills gebruikt maar puur je hardware er in opneemt dan maakt het niets uit.
Overstappen vanwege een magik imago slaat nergens op, sound klank, effect mogelijkheden of betere audio en midi bewerkingen zijn veel betere redenen om over te stappen.

Het Magix-imago hangt samen met de kant en klare loops, niet zozeer met de mogelijkheden van de DAW zelf. Als je op zoek bent naar "hetzelfde maar professioneler" zou ik eerst eens kijken naar Magix Samplitude.

Eens. Uiteindelijk maakt het voor het eindresultaat niet uit en zeker als je hardware/analoge synths gebruikt, het kan in ieder DAW goed werken![]()
Ik zou gewoon lekker magix blijven gebruiken als dat pakket je aanstaat, je hoeft ook niet te melden toch waar je je tracks in maakt, het gaat om het eindresultaat. Zeker als je geen magix sample refills gebruikt maar puur je hardware er in opneemt dan maakt het niets uit.
Overstappen vanwege een magik imago slaat nergens op, sound klank, effect mogelijkheden of betere audio en midi bewerkingen zijn veel betere redenen om over te stappen.
Merk nu dat Magix toch wat prettiger eruit ziet, vind reaper zo op het eerste gezicht er moeilijker uitzien als Magix.
Studio One is de beste oplossing, maar wel duur. Je kunt in grotendeels dezelfde