De ik heb (af)gebouwd draad voor 2015!

Wanneer gaat Bastl die DIY versies verkopen eigenlijk?

Da's moeilijk in te schatten, deze week krijgen ze weer wat "definitieve" PCBs binnen naar verluid. Deze QF had bijvoorbeeld vier extra gekludgede weerstandjes nodig.
Maaaarrrr... Ze doen dus workshops! Eens kijken of we ze naar NL kunnen krijgen...

Duh!
Dan ga ik me daar binnenkort eens aan wagen. :okdan:
Zie dat de patternizer en bunch-a-klix eigenlijk alleen smd's bevat, of zie ik dat verkeerd?

Jaa das full on SMD inderdaad...

Merci merci.
Als je wilt... Ik ben van plan een oventje aan te schaffen. Je zou dan zelf de onderdelen in de pasta kunnen steken en de PCBs in de oven schuiven. Heb m nog niet in huis hoor.
Overigens komen er kits van bij Synthcube, compleet met Clarke68 panelen.

Volgens mij heb jij trouwens een Falafular Clawbell nodig

Hij heeft momenteel kik8, snare8 en hats8 (PCBs en Clarke68 panels, kits durf ik niet te zeggen op t moment)
We zijn aan het harken voor Clawbell, Spaeterneisa, Quad Patternizer en Bunch-a-Klix...

Da's lief van je...

Toevallig heb ik vandaag weer PCBs voor kick, snare en clawbell binnen gekregen. Hihat moet weer besteld worden volgens mij.

Sorry voor de slo-chat mensen

en deze afgelopen weekend tijdens een workshop in Brno. Ik had wel een vreselijke kater en niet in de gaten dat ik die pot zo scheef had gezet :stupid
het is de Quattro Figaro van Bastl, te gek ding! 4 VCA's en een aantal verschillende gemixte uitgangen. genormaliseerde verbindigen tussen inverted out van CV in naar het volgende kanaal en meer interessante knopen maken het een heel handig ding voor VC panning en VC crossfading en dat soort grappen. Slim dingetje ontwikkeld door te gekke mensen.
Leuk! Ik heb sinds vorige week de pre-built versie, erg fijn. Als ie als DIY uitkomt dan zou ik er misschien nog wel 1 bijmaken. Alleen zou het wel mooier zijn als de frontjes hetzelfde zijn, deze is toch iets meer steampunk... ;)

Ja het is denk ik zoiets als by Frequency Central, om onderscheid te maken tussen DIY exemplaren en die uit de Bastl fabriek. Het is wel erg mooi hout.

die orgone is gaaf
ik moet de beta firmware nog wel checken , zitten allerlei nieuwe dingen in.

heb net de grains gebouwd.. klinkt goed!

de Kik doet t nog niet.. te druk deze week om te debuggen helaas. (de draadbrug zit er in) zal wel ergens een foutief onderdeel zijn ofzo

Hmmm maar die wonen niet bij mij in huis hoor. Ik zou zeggen organiseer een synthesizer/ knutselfestijn en nodig ze uit...
Ik ga wel kijken of er een keer een Noodlebarretje aan besteedt kan worden.

Laatst gewijzigd:
Lekker filtertje hoor...
Manhattan-Analog-SVVCF.jpg

Die heb ik ook nog liggen, lijkt me een leuk VCFje, toch nog eens in elkaar zetten.

De Active Real Ring Modulator van Ken Stone in triplex / stripboard uitvoering.
Per ongeluk een foutje gemaakt: in plaats van 'unbalance' heb ik 'output' onder de pot geschreven. :stupid

Daarnaast: Ik had nog 1 cm ruimte over, dus daar heb ik een attenuator gemaakt. De kleinste module ooit. :D

Grotefoto-HXN3RFNW.jpg

Back