De ik heb (af)gebouwd draad voor 2015!

Ik houd enorm van mooie kleurtjes, maar met die rietjes in dat potje, en dan van die zwakke rode LED's komt er niet veel licht naarbuiten. (mijn dochter vindt hem alsnog mooi, dus verder prima).

@Lab:
Dank.
Bij Tayda hebben ze echter niet degene met een D-shaft noch met de juiste as lengte.
Het is voor de VCF pot vervanging van een Moog Sub Phatty.
Mouser heeft wel de juiste maar kunnen niet voor vrijddagmiddag leveren.
Heb ik even gebeld (Eindhoven). Die gasten blijken ook geen enkele voorraad in Europa te hebben. Alles komt uit de States.
Dat doet Farnell beter: levering de volgende dag met UPS en voor bedrijven geen bestelkosten.
Daar vond ik er een die helemaal goed past en met de juiste waard maar, zonder schroefdraad.

Misschien had TME.eu je ook nog kunnen voorzien:

http://www.tme.eu/en/katalog/#search=alps&s_field=accuracy&s_order=DESC&id_category=100562&page=1

Bedrijf in Polen, heb ik al een aantal keer besteld. Zijn goedkoper dan de meeste qua verzending (ook van kleine aantallen) en leveren best snel.

Mouser heeft ook wel producten in Europa op stock maar idd niet in NL. Als er bij staat dat de stock zich in de US bevind moet je geloof ik ook extra oppassen omdat je dan geloof ik ook nog extra import kosten kunt verwachten...

Vandaag de knoppen gemonteerd op de eindmixer, geen plek voor een tafel, dus dan maar in het rek.
Pcbtjes van itead.
20151028_150222_zps7l7cjack.jpg

20151028_150239_zps1awccw0m.jpg

Doet het prima!

Op het pcb heb ik dat allebei mogelijk gemaakt, maar deze mixer is alleen audio. Maar op het pcb zit ook een mogelijkheid om met de knop van input 4 een offset te genereren (zie schema doepfer diy site).

Vanmiddag de Mutant Hot Glue verder in elkaar gezet. Heeeeeerlijk ding.
Mis alleen nog een switch..... had niet zo goed opgelet met onderdelen bestellen.

Attachments

• 2015-10-28 19.57.25.jpg
    2015-10-28 19.57.25.jpg
    66,7 KB · Bekeken: 83
Met dit pcb heb ik er daar idd ook 1 mee gemaakt, maar toch gebruik ik hem niet zo vaak, op een hoop filters (vca's niet zo) heb ik toch al meerdere inputs en attenuators. Maar voor wat "beweging" wel mooi (nog niet genoeg lfo's maar daar heb ik deze week ook nog een pcbtje voor binnengekregen :) )

Ik probeer het zo goedkoop mogelijk te houden dus het is 3cm breed 2mm dik geanodiseerd aluminium van de Hornbach, kost iets van 3,50 per meter en waterslide decal papier met een laagje spuitbus vernis. Niet het mooiste maar wel heel goedkoop en snel te maken.

Wel onder alle "schroefjes" ringetjes gebruiken anders gaat het stuk.

Back