• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha DX7 en Korg Z1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MacGyverGear

midi-life crisis
Te koop wegens overcompleet (genoeg toetsenborden en 2x OASYS PCI) Korg Z1
Er zit een flash card bij maar krijg deze niet aan de praat.. oh.. volume slider mist maar verder best in goede staat en volledig werkzaam.

Prijs 425,-

Voor de liefhebber een Yamaha RS7000
Uitgebreid met output expander + 64mb intern. 2 x smartmediacard 8 +32mb en nog een Nederlandse handleiding.

Helaas zijn er een aantal zaken niet werkzaam:
- Midi in en out
- Mastereffect
- Verder een aantal ledjes die het niet doen.

Nu een paar weken in mijn bezit en voor zover ik heb kunnen ontdekken werkt verder alles.. Heb er al een paar patterns mee gemaakt.
Voor mij is het een groot probleem dat midi niet werkt maar natuurlijk kun je er wel als sampler workstation leuke dingen mee doen.

Prijs 325,-

Attachments

• P1000865.jpg
    P1000865.jpg
    60,5 KB · Bekeken: 218
  • P1000866.jpg
    P1000866.jpg
    54,3 KB · Bekeken: 176
  • P1000867.jpg
    P1000867.jpg
    60 KB · Bekeken: 174
  • P1000868.jpg
    P1000868.jpg
    58,9 KB · Bekeken: 185
  • P1000869.jpg
    P1000869.jpg
    37,2 KB · Bekeken: 185
Last edited by a moderator:
Komt nog een Yamaha DX7 bij.

Net voorzien van nieuwe batterij op losse houder.. en hij onthoudt alles weer..
Hij is dus wel leeg qua geheugens maar patches geen probleem lijkt mij. :)

125 euro

Dear mod mag de DX 7 nog in de titel? Thanx :mega:

Attachments

• P1000870.jpg
    P1000870.jpg
    59,4 KB · Bekeken: 183
Nog even een kleine aanvulling op de DX7. Er was wat interesse maar wellicht dat dit de interesse voortijdig doet afnemen.

Er is ooit begonnen aan iets wat een uitbreiding op het aantal geheugens had moeten worden. Voor zover ik heb kunnen ontdekken zijn er allleen wat houders voor ledjes aangebracht. Hieronder is er eventueel meer over te lezen.
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=156881

Oh.. de batterij heeft een plekje gekregen in een losse houder.. dwz hij zit dus niet meer op de printplaat :)

DX 7 weer beschikbaar.

Ik verstuur em liever niet, heb ook helemaal geen dozen enzo en lijkt me ook niet echt rendabel om zoiets van +10kg gaat verzenden..

Ik woon in NH mocht er eventuele interesse zijn :)

Er is wederom weer interesse in de DX7 :)

De Z1 lijkt mij een goede prijs mensen.. ik zag er net een voor veeeeel meer.. ik ga er niet meer voor vragen maar goedkoper gaat hij iig niet worden :D

De RS7000 is een apart verhaal.. 'k weet ook niet wat ik ermee moet.. hij heeft voor mij een bad flow en moet weg.
Als je em koopt om mee te jammen en niet van de midi gebruik gaat maken doet hij wat hij moet doen op het ontbreken van het mastereffect na. Er zijn een aantal ledjes die niet werken, geloof een stuk of 5 in het synth gedeelte.. alle step/keyboard ledjes doen het nog. :) Doe maar een voorstel anders :)

DX7 gaat zondag opgehaald worden.. :)

Kick voor de Korg Z1. Slidercap mist maar is verder in hele mooie staat. :mega:

De DX7 is wederom niet opgehaald omdat de chauffeur ziek zou zijn... ik word hier dus een beetje ziek, maar vooral kruisdol van....

Wederom beschikbaar........

De verkoop gaat em niet worden... Ga het morgen met nog wat ander spul opslaan.. bedankt voor de aandacht :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back