MacGyverGear
midi-life crisis
Te koop wegens overcompleet (genoeg toetsenborden en 2x OASYS PCI) Korg Z1
Er zit een flash card bij maar krijg deze niet aan de praat.. oh.. volume slider mist maar verder best in goede staat en volledig werkzaam.
Prijs 425,-
Voor de liefhebber een Yamaha RS7000
Uitgebreid met output expander + 64mb intern. 2 x smartmediacard 8 +32mb en nog een Nederlandse handleiding.
Helaas zijn er een aantal zaken niet werkzaam:
- Midi in en out
- Mastereffect
- Verder een aantal ledjes die het niet doen.
Nu een paar weken in mijn bezit en voor zover ik heb kunnen ontdekken werkt verder alles.. Heb er al een paar patterns mee gemaakt.
Voor mij is het een groot probleem dat midi niet werkt maar natuurlijk kun je er wel als sampler workstation leuke dingen mee doen.
Prijs 325,-
Er zit een flash card bij maar krijg deze niet aan de praat.. oh.. volume slider mist maar verder best in goede staat en volledig werkzaam.
Prijs 425,-
Voor de liefhebber een Yamaha RS7000
Uitgebreid met output expander + 64mb intern. 2 x smartmediacard 8 +32mb en nog een Nederlandse handleiding.
Helaas zijn er een aantal zaken niet werkzaam:
- Midi in en out
- Mastereffect
- Verder een aantal ledjes die het niet doen.
Nu een paar weken in mijn bezit en voor zover ik heb kunnen ontdekken werkt verder alles.. Heb er al een paar patterns mee gemaakt.
Voor mij is het een groot probleem dat midi niet werkt maar natuurlijk kun je er wel als sampler workstation leuke dingen mee doen.
Prijs 325,-
Attachments
Last edited by a moderator: