Novation Remote templates

T-CM11

Ouwe rot
Een laat kerstcadeautje:
Kawai K1
https://www.dropbox.com/s/caz11zp6g083ng5/TC-Remote SL - Kawai K1.zip?dl=0
- De meeste parameters zitten erin.
- Die onder de sliders op de eerste page hebben 100 waarden in 10x10 stappen. (Zo kon ik alles op 2 pages houden) Laat maar weten als iemand daar knoppen/encoders/schuiven van wil hebben, dan maak ik een variant met 3 pages.
- Pas af en nog niet uitgetest. Laat me weten als er iets fout zit, en ik corrigeer het.

Wat ik ook nog heb (gemaakt), templates voor:
- Shruthi-1
- DSI Evolver
Deze bestaan vooral uit CCs. Bij de Shruthi kon ik de modulations niet ingeven, omdat ze in dit formaat staan; (bvb) 32 + 3 * (n – 1) Als iemand weet hoe ik dat kan oplossen, ik hoor het graag! :)
De meeste sysex van de Evolver heeft 2 values/variables nodig, en dat lukt dus ook niet. Bestaat daar een omweg voor?

Volgende onderneming: Yamaha AN200
Jammer genoeg zie ik dat er daar ook wat sysex met 2 values is. :(

Ik heb deze Remote 47 SL I templates gemaakt voor m'n PLG-An, die zouden compatibele moeten zijn want dezelfde kaart.
Interesse ?
Ja, zeker. :okdan:
Heb je iets kunnen doen met de sysex strings die 2 values nodig hebben? Of hadden die allemaal een CC?
Bij de Evolver kan je 1 value vast zetten, maar dan heb je een lagere resolutie (16 stappen), en dat vond ik toch niet echt bruikbaar voor de sequencer (o.m.).

Ja, zeker. :okdan:
Heb je iets kunnen doen met de sysex strings die 2 values nodig hebben? Of hadden die allemaal een CC?
Het is effe geleden dat ik ze nog gebruikt hebt dus zelf uitzoeken, maar veel parameters die met sysex aangestuurd worden zijn in de templates aangebracht.
(Ik dacht dat die compleet de ANx1 behandeld.)

Attachments

• 1 - Audio Collage - ANx1 Modulation.syx
    4 KB · Bekeken: 69
  • 2 - Audio Collage - ANx1 Editing.syx
    4 KB · Bekeken: 78
  • 3 - Audio Collage - ANx1 Sequencer.syx
    4 KB · Bekeken: 90
Bedankt!! :okdan:

Ik zie dat er geen dubbele value parameters tussen zitten (bvb. Filter Env Depth of LFO1 Speed). Filter Env Depth is er wel als CC, maar de LFO's kan je niet via CC apart aansturen (wel 8 bit sysex).

Capture55.jpg

Back