Wat vinden jullie van Rank 1?

Cquence

Stamgast
Zelf was ik afgelopen keer op Trance Energy en heb ik erg genoten van hun live optreden.
Ze spelen tenminste echt live, kun je achteraf ook soms een klein beetje horen, maar dat hoort erbij.

En ze hebben een eigen stijl, denk maar aan Airwave, was behoorlijk revolutionair.

Ben benieuwd wat jullie als echte synth freaks van hun vinden :) ....

Heb ze diverse malen gezien (live) en inderdaad ze zijn best goed.... lekkere sound ...mooi gebruik van strings.....

ik ga ze in mei live zien. Ben erg benieuwd want vind sommige stuff van hun erg goed (idd airwave). Ik zal wel kijken "hoe" ze eigenlijk live doen ;)

Rank 1 = :W

Hun synth werk is echt uitmuntend. "Airwave" is top, maar "Such As Life" bezorgde mij pas echt kippevel. Binnenkort komt hun album uit. Het schijnt een heel gevarieerd album te worden. Ik ben benieuwd...

Ik vind ze live erg goed!

Alleen Jammer dat ze op Sensation vorig jaar "such is life" opnamen, daardoor vielen er 2 grote gaten in hun optreden...

maar verder erg vet!

Rank 1 is VET!

Vooral de strings (die volgens mij uit een jp8000 komen) vind ik erg lekker klinken.

K*T!!!

na ja die jongens die dat maken hebben het absoluut goed voor elkaar. maar als ik iets qua trance echt goed vindt zijn het de dingen van Push dat zijn dingen waar zelfs ik kippevel van kan krijgen.

maar goed om ff op rank 1 terug tekomen. ik heb het hieral eerder op dit forum ergens gezegd: ik heb niks tegen de commercie maar vooral in het geval bij such is life proberen ze veel te veel dramatisch te doen. en dan met die stomme clip waar een boodschap in zit. Kijk dat die gast de doodstraf krijgt is zijn probleem. moet maar niet aan kleine kindjes zitten of zo...
Liedjes met een boodschap moeten verboden worden. als je zo graag iemand wat de melden heb stuur je hem maar een brief.

is dat such is life al niet is instrumentaal uitgebracht onder een andere titel bij rank 1

Origineel geplaatst door EDP
Liedjes met een boodschap moeten verboden worden. als je zo graag iemand wat de melden heb stuur je hem maar een brief.

is dat such is life al niet is instrumentaal uitgebracht onder een andere titel bij rank 1 [/B]

Bijna goed. Het is niet uitgebracht. Wel hebben ze het eerder gespeeld.
En bijna niemand weet dat het ter nagedachtenis is aan de verongelukte Miles Stutterheim (1 van de oprichters van ID&T).
Het nummer heette toen "Many Miles too soon".

En de geruchten gaan dat daarom iedereen werd opgeroepen in het wit gekleed te gaan.

DAN krijg ik pas kippenvel!

volgens mij is het wel uitgebracht er zijn in iedergaval singeltjes van. en volgens mij ook en clip maar dat weet ik niet zeker
over de titel kan je idd gelijk hebben

was die miles niet de broer VAN ...of hebben ze het samen opgericht.

want volgens mij staan id&t voor de eerste letters van hun voornamen en was duncun een van de oprichters maar goed dat maakt niet uit.

en dan nog wat en niet persoonlijk bedoeld hoor, en ook niets dan goeds over de doden.
maar als dat echt so was van die t-shirts vindt ik dat een beetje overdreven. daar krijg ik dan geen kippevel van...
maar goed wie ben ik

na ja die jongens die dat maken hebben het absoluut goed voor elkaar. maar als ik iets qua trance echt goed vindt zijn het de dingen van Push dat zijn dingen waar zelfs ik kippevel van kan krijgen.

idd geef mij maar Push in plaats van Rank 1. hehe Belgische Trance is toch beter :D

ik heb helemaal nix met trance, dus ook niet met die bombast van rank 1...zie per ongeluk wel eens een clippie voorbij komen met veel lasers en geneuzel......mij allemaal te voorspelbaar en deutsche schlagerpararade achtig...maar die strings zijn wel vet ja ;)

En bijna niemand weet dat het ter nagedachtenis is aan de verongelukte Miles Stutterheim (1 van de oprichters van ID&T).
Het nummer heette toen "Many Miles too soon".

agso..en waar zijn de opbrengsten van die plaat dan naartoe gegaan? hopelijk naar de stichting voor verkeers-slachtoffers want als ik me niet vergis reed onze Miles behoorlijk veel te hard...

Olaf

MILES

MILES

Sja...

Miles reed te hard... vloog uit de bocht en raakte een boom...
Als je een Porsche bezit vind ik persoonlijk dat je er ook hard in moet rijden, alleen dan wel op wegen dat het kan..
Opbrengsten gingen gewoon naar Rank 1 zoals wel te verwachten is...

Miles was niet bij de oprichters van ID&T, hij kwam er veel later bij, hij ontwierp de flyers en de decoraties bij de feesten.

Sjezus wat klink ik weer betweterig...:)

hey man ik hoor hier de betweterige te zijn! ;)

goh een tribute waarvan het geld in eigen zak gaat zitten...wow! negatief kippevel ;) tenzij ze hun stuff via ID&T uitbrengen dan wordt het nog veel leuker haha

anyway: op wegen dat het kan, daarmee bedoel je neem ik aan de duitse autobaan ofniet? het kenmerk van een ongeluk is vaak dat er iets onverwachts gebeurt..dacht je net dat dit zo'n weg was dat het kon, komt er een klein meisje op een fietsje van rechts..je kent ze wel ;)

Olaf

Ja, Autobahn, A7 in Nederland(Hoorn-Amsterdam)

Maar ik geloof(ik weet niet helemaal zeker) dat Miles in de buurt van de RAI verongelukt is.. daar kan het dus duidelijk niet!

Sja, je kan bochten nemen of niet. 8o)

Origineel geplaatst door Biebel
Ja, Autobahn, A7 in Nederland(Hoorn-Amsterdam)

Maar ik geloof(ik weet niet helemaal zeker) dat Miles in de buurt van de RAI verongelukt is.. daar kan het dus duidelijk niet!

A7? Ik moest daar altijd veels te hard rijden zodat ik netjes op tijd was om jullie op te halen grrr en dan nog te laat komen ook. Blijkt dus dat ik mijn leven heb geriskeerd waaah. Ben dus toch best lief :)

Hehe dat heb ik nou met gangsterrap... Als ik graag explicit lyrics wil horen lezen ga ik wel naar een basisschool/bibliotheek...

Rank 1 is voor mij gewoon super. Commercieel maar toch ook een typisch eigen sound.

Iemand had het over een clip die eerst was uitgebracht? Ik weet dat such is life origineel een clip had die over een ter dood veroordeelde ging. Zonder vocals. Met een politiek correct zin ter afsluiting:
´we hope that in the future the death penalty is the end of a music video instead of a life!´ Die clip werd toen niet meer gedraaid omdat de vocal versie met de live clip werd gedraaid op TMF!

Of woorden in die strekking. Verder ben ik het ook eens met EDP. Push vind ik ook errug waanzinnig lekker en misschien zelfs nog beter dan Rank1.

Eric

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Auxillary
Ik weet dat such is life origineel een clip had die over een ter dood veroordeelde ging. Zonder vocals. Met een politiek correct zin ter afsluiting:
´we hope that in the future the death penalty is the end of a music video instead of a life!´

zijn ze zo hot in de VS dan?

Olaf

Back