Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zou het dan toch waar zijnOrigineel geplaatst door glennplumber
Hey Sly Dog,
Je novation is binnen, we hebben net gecontroleerd of het probleem opgelost was of niet ..... en je raad het al ....
na een minuut of 10 een verscrikkelijk ruis geluid. Nog niet opgelost dus !!!!
Maar er is nu een spik-splinter nieuwe k-station jou kant op !!
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Zou het dan toch waar zijn![]()
![]()
![]()
Alleen eeeh... waarom doen ze er bij Novation 3 maanden over om er achter te komen dat 't ding stuk is om 'm vervolgens gewoon terug te sturen?
Yahoo! multos gratios!Origineel geplaatst door glennplumber
1 Ze doen er 3 mnd over omdat novation een veel kleiner bedrijf is dan de meeste mensen denken. (ook dan duurt het nog te lang hoor ... vind ik)
2 Als je de machine aanzet lijkt er voor een lange tijd alsof er niks aan de hand is .... en dan ineens gebeurd het. Ze hebben te kort gewacht vermoed ik ??
Maargoed het 'probleem' is nu opgelost ... dus ...

Origineel geplaatst door glennplumber
Hey Sly Dog,
Je novation is binnen, we hebben net gecontroleerd of het probleem opgelost was of niet ..... en je raad het al ....
na een minuut of 10 een verscrikkelijk ruis geluid. Nog niet opgelost dus !!!!
Maar er is nu een spik-splinter nieuwe k-station jou kant op !!
Origineel geplaatst door Sly Dog
Dan zal het wel aan mijn exemplaar liggen.

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Ik zit zelf te wikken en te wegen tussen de MS2000 en de K-Station. Op een of ander forum (weet niet meer waar) las toch wel erg veel over de problemen van K-Station.
Het kwam meestal hier op neer: Instabiele software, keiharde klikgeluiden bij het kiezen van programma's en het draaien van potmeters en slechte behuizing (losse onderdelen, aanlopend modwheel, kromme knoppen).
Dus ik weet het nog niet...:confused: