Even wat toelichting over de jam:
Ik ben enkele jaren gestopt met muziek maken wegens andere bezigheden maar het kriebelde te hard om het nog langer tegen te houden.
Vroeger werkte ik veel met computer en vst's maar die workflow heeft nooit echt geklikt. Vst's en software gaven me te veel afleiding waardoor het vaak een andere richting uitging dan wat ik wou.
Na interesse te krijgen in het maken van eigen sound ging ik dus richting synthese uit en kwam ik uit bij hardware synths en stuff. Nu ik ook voor mijn job enkele uren per dag met de pc moet werken krijg ik nog een grotere hekel aan die dingen en probeer ik mijn hobby dus zo veel mogelijk weg te houden van computers.
Sinds 2 maanden mix ik nu ook op een hardware mixer en het klikt wel qua werkwijze. Ik moet nog veel leren maar het plezier is in jaren niet zo intens geweest als nu.
Concreet over de mix van de jam kan ik enkel vertellen dat deze jam niet ontstaan is op mijn studiomonitors maar op mijn hi-fi systeem van mijn dj setup. Als ik echt wil knallen zet ik deze aan en dan gaat het hard

. Ik moet zeggen dat het daarop goed klonk natuurlijk zal het altijd beter kunnen maar dat ligt ook gewoon aan het mix niveau van het mannetje... .
Nu zou ik van de live jams nummers willen maken maar ik ben er nog niet goed uit hoe ik dat ga fixen.