Otlen
Lid
het is uw en niet u laagste prijs.
maar die fout hoor ik zelfs in reclamespotjes tegenwoordig.. u belastingaangifte of zo..
maar die fout hoor ik zelfs in reclamespotjes tegenwoordig.. u belastingaangifte of zo..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hoeft geen uitleg zeker![]()

Paar maanden terug alweer... 
.
Gelukkig vond ik nog wat mailnotificaties,.. 't was in december vorig jaar

Ja, maar strikt logisch gezien slaat dit scenario nergens op.
-Als je vindt dat jij als koper de bodem bepaalt, moet je de verkoper niet eerst vragen waar de bodem is maar gewoon zelf je bodem schreeuwen.
-Als je vindt dat de verkoper de bodem bepaalt, moet je er niet onder bieden.
Dus in beide scenario's is de logica wat ver te zoeken.
Niemand moet iets. Als ik aan iemand zijn laagste prijs vraag en die is in mijn ogen nog te hoog heb ik alle vrijheid van de wereld om daarna een bod te doen wat ik gepaster vind.
Dus in die context is het wel een logisch scenario.![]()
Aanhef kan beter.. de inhoud en vraagstelling.. tja..
Hij doet er wel vriendelijke groetjes bij maar ik heb toch sterk de indruk dat ie z'n nickname gebruikt
Edit: @Exo: Ik had ook nog een prijsvraag uitgezet bij uPaar maanden terug alweer...
![]()
Hehey.... als je al de meester uit wilt hangen, dan is het ook zich verlaagt met een T want in dit geval is het geen voltooid deelwoord maar 3e persoon enkelvoud TT. En na de slotformule komt er wel een komma.Maar waar ik me in dit geval nog het meest aan erger is dat de gewillige zich verlaagd tot het vragen naar wat de laagste prijs is.

Volgens mij moet daar wel een komma.Merk op dat de interpunctie hier wel juist is; na groeten hoeft geen komma.
Hehey.... als je al de meester uit wilt hangen, dan is het ook zich verlaagt met een T want in dit geval is het geen voltooid deelwoord maar 3e persoon enkelvoud TT. En na de slotformule komt er wel een komma.
![]()